Golden Rose Nail Art Ojeler

5/06/2011


Golden Rose yukaridaki ojeleri gondermis. Sagolsun, varolsun. Yalniz daha once hic nail art oje denememi$, tirnaklarda sadelik delisi bir insan olarak ilk once ojelerle epey bir bakistik. Herhalde bunlarla yapsam yapsam benek, cizgi filan yaparim :) Onlarida kendime yaki$tirabilir miyim orasi tarti$ilir. Bu nail art'larin delileri var, cevremden biliyorum. Golden Rose'da guzel renk secenekleri var, fiyatlarida cok uygun. Siz bana bakmayin, valla seviyorsaniz alin alin surun :)

You Might Also Like

16 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Ortadaki maviler OPI'nin çıkaracağı shatterlara benziyor. Vay be diyorum. Golden Rose oje renklerinde dünya markalarına fark attı.

    YanıtlaSil
  2. baştan 2.sıradaki mavi renk bende var.geçen sene almıştım.harika duruyor.tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. bende sendenim banu. her zaman sadelik en güzeli

    YanıtlaSil
  4. Renkler çok cici. banada Çantamın içindekilerden gelmişti 3 tane :) pek beceremesemde nokta nokta çiçekler yapıyorum güzel oluyorlar. Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. Mavi ile bir de beyaz yardımıyla nazar boncukları yapılabilir. Frenchte çok güzel duruyor.

    YanıtlaSil
  6. Merhabaa,

    Sevgili blog sahibesi sizden bir ricada bulunabilir miyim? Acaba şu arkadaki Magnolia parfüm hakkında düşünceleriniz nelerdir? Geçen gün bir yerde gördüm ama acelemden koklayacak vaktim olmadı bile :/ Çocukluğumdaki parfümlerden biri diye hatırlıyorsam da yanılıyor olabilirimmm :)

    Çok teşekkür ederimm şimdidenn,
    Aybi*

    YanıtlaSil
  7. Aybi; bence Magnolia guzel bir yaz parfumu, tam bir manolya kokusu, eger ciceksi kokulardan hoslaniyorsan bence begenirsin.

    YanıtlaSil
  8. ben en çok ortadaki acık mavi olanı begendim numarasını yazar mısın lütfen:)

    YanıtlaSil
  9. Golden rose son zamanlarda çok güzel gelişti. Bu nail art olayı Moskova'da çılgınlık boyutunda. Bazı yerlerde 200 dolara varan fiyatlara yapılıyor ama sonuçta 10 parmağınızda 10 ayrı tablo taşıyorsunuz. Tabi bu beni de aşar :) Birkaç kitap görmüştüm geçen gittiğimde, Bir dahaki gidişimde alsam mı acaba :)

    YanıtlaSil
  10. Biz blogca oje delisiyiz. Golden Rose bize de yollasın sarı, turuncu, yeşil, baby mavi yaz renklerini, blogda hergün yeni bir deneyim yayınlarız:))

    http://cocoshtrend.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. kozmetik yasağından dolayı
    golden rose,tekin acar,sephora ve sevili boykot ediyoruz.

    YanıtlaSil
  12. Bir oje manyağı olarak lacivert oje arıyordum uzun zamandır. Denk geldiklerim hep siyaha yakın bir tonda olduğu için pek alma taraktarı değildim ama bunu rengini çok beğendim. Acaba numarasını öğrenebilir miyim ? :)

    http://gulcekizindusleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Kücükken bayilirdim nedense ama simdi o kadar meraklisi degilim... Yalniz kokusuna hala bayiliyorum :)

    YanıtlaSil
  14. Ortadaki maviyi denedim ve açıkcası hiç memnun kalmadım şişedeki gibi durmuyor tırnakta!

    YanıtlaSil
  15. Merhaba Açıkcası ortada şirin duran maviyi denedim ve şişede durduğu gibi durmuyor tırnakta !

    YanıtlaSil