Gömlek Çok Şeffaf

5/11/2011


Bu gomlegi bir baskasi giyseydi yorumum cok daha farkli olabilirdi. Ama giyen Gwen Stefani olunca torpil geciyorum. Tarzindan odun vermeden seffaf gomlek + sutyen ikilisini kiyafetine basarili sekilde entegre etmis. Siz nasil buldunuz?

You Might Also Like

23 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Her şeyiyle çok güzel görünüyor ama zayıflamış sanki. Bir de şu hayatta en çok sevdiğim şey balkon sütyendir! Ay çok beğendim ben sütyeni de blazerı da :)

    YanıtlaSil
  2. sütyen de gömlek de çok güzel!
    ve bıçak sırtı bi ikili olan bu kombini ucuz olmadan çok güzel taşımış :)

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle katiliyorum Banu! bir baskasi olsa bu kadar iyi tasimazdi eminim. Gwen cok seksi gorunuyor bu haliyle.

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle beğendim, başkası giyse demode olabilecek bir gömleği ne trendy kombinlemiş bravo. eh kırmızı ruju da herzaman ki gibi çok hoş.

    YanıtlaSil
  5. Ben de gömlek sütyen ve blazer'ı çok beğendim ama onların altına bu pantolon sexyliğini azaltmış gibi geldi bana, daha farklı bir şey daha güzel olabilirmiş sanki :/


    http://betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. her zamanki gibi harika ama sacları iyice calı süpürgesine dönmüss cok kötü görünüyor

    YanıtlaSil
  7. bence çok güzel durmuş hatta bu tarz bi gömlek bugün taksim den bende aldım tabi böyle giymrk istanbul da biraz cesaret isteser.....(:

    YanıtlaSil
  8. başlığı okudum, resimlere baktım ve senin yazını görmeden "e ama Gwen Stefani bu, yakışır" dedim :)

    YanıtlaSil
  9. kadına herşey yakışıyor ama pantolon farklı olabilirdi. ayrıca ben pantolonu çok sevdim..

    YanıtlaSil
  10. Bu kadar şeffaflık Türkiye yi bozar.
    bu ülke bunu kaldırabilecek kadar modern olmadı daha

    YanıtlaSil
  11. En önemlisi isteyenin tacize uğramadan istediğini giyebilmesi ,darısı başımıza inşallah.

    YanıtlaSil
  12. Ben esas pantolonunu çok beğendim. nereden aldı acaba.

    YanıtlaSil
  13. kesinlikle taşımış

    YanıtlaSil
  14. çok güzel görünüyor ya önemli olan taşımak işte :)

    YanıtlaSil
  15. ben gwen stefani ile bergüzar koreli cok benzetiyorum bakın blogdada paylastım
    http://livelylive.blogspot.com/2011/05/gwen-stefani-berguzar-korel-benzerligi.html

    YanıtlaSil
  16. İyi günler ben gümrük genelgesi ile yurtdışından alışveriş yasağı ile ilgili iptal çalışmalarında yer alan bir görevliyim.Genelgenin iptali için görevli bir avukat bulundu ancak konuyu birçok kişi bilmiyor bu nedenle bizler facebook grubumuzun yanı sıra birde blog sitesi kurduk.Bu yasağı aşmamız için daha çok kitleye ulaşmalıyız lütfen linkimizi sayfanızda duyurun
    Teşekkürler.
    blog linkimiz;www.onlinealisverisyasagi.info

    YanıtlaSil
  17. yakışmış,başkası olsa böyle hoş durmaz:)

    YanıtlaSil
  18. bence guzel giyinmis!

    birde benim siteme bakarsaniz cok sevinirim ! :)

    http://the-littlepinkdiary.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. Gömlek süper olmuş ama pantolon çok kötü.

    YanıtlaSil