Jennifer Lopez'in Payetli Straplez Tulumu

5/03/2011




Hic tarzim degil. Payet severim ama bu kadari benim icin bile fazla. Ama hatun iyi ta$imi$, tulumun hakkini vermi$. Ne dersiniz?

You Might Also Like

14 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. alt bacaklar biraz kalın görünmüş sanki... ama ten rengi öyle güzel ki pırıltılı payetli ne varsa iyi taşıyor :)

    YanıtlaSil
  2. bencede fena degil:)

    nasraa

    YanıtlaSil
  3. cıks bence olmamış ..o tulum basenlerde ve dize kadar olan bölümde fazlaca dar kaçmış . ağ kısmından belin yanlarına doğru kumaşı da kasmış zaten , olmamış .. o tulum için ya ince bacaklı olacaksın ya da o kalça ölçüsü için tulumun yarı şalvar modeli olacak. beni hiç açmadı görüntü ..

    YanıtlaSil
  4. disko topu gibiii

    YanıtlaSil
  5. siyah kurdelesi ve üst kısmı harika ama bacaklar cok kalın.hoşuma gitmedi geneli.


    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. tulum biraz dar olmamış mı?? gözümü tırmalayan bişiyler var ama neeeeee

    YanıtlaSil
  7. tulum insani sisman gösterir normalde epeyce. ama buna ragmen tas gibi olmus yaa. nasil nazarimiz degmiyor bu kadina türk kadinlari olarak bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  8. alt bacak kısmını beğenmedim,okadar dar olmasa daha iyiydi bence

    YanıtlaSil
  9. Bildiğin Ahu Tuğba kostümünü acayip birşeye çevirmiş. Çok beğendim!

    YanıtlaSil
  10. Bu kadın mıdır People dergisinin en güzel kadın seçtigi sahsiyet..vehamet...

    YanıtlaSil
  11. yüzü çok çirkin çıkmış

    YanıtlaSil
  12. çok hoş.. bayıldım!!

    YanıtlaSil
  13. makyajı b, garip olmuş, çamur gibi duruyo yüzünde.

    YanıtlaSil