Jessica Alba 2. çocuğuna hamile

5/06/2011




2. cocuguna hamile olan Jessica Alba cicek desenli elbisesi ve halat kemeriyle cok cici gorunuyor. 

You Might Also Like

13 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. kesinlikle cici ama elbisesinin yarısı çamaşır suyuyla tanışmış gibi :p çantasıyla halatının rengi çok uyumlu
    ben özellikle ayakkabılarına bittimmm :)
    NY

    YanıtlaSil
  2. omuz kısmı böyle lastikli olan elbise ve tişörtler bana çok itici geliyor, onlar sürekli yukarı kayma eğilimindeyken mecburen aşağı çekmek zorunda kalınıyor bazen çok fazla aşağı çekiliyor bazen şekilsizce boğaza doğru yükseliyor falan.. ama elbise renk ve desen itibariyle çok neşeli. ayakkabılar ise tek kelime ile harika.

    YanıtlaSil
  3. bence mutfakta kullanılan iki farklı masaörtüsünü üstüne geçirmiş gibi :S

    YanıtlaSil
  4. gözlüğüne bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. elbisesi tek kelimeyle Süperrrr ya bayıldım markası ne acaba bilen varmı ben ne zamandan beri kolları böyle bir elbise arıyorum burdan sesleniyorum arkadaşlar böyle elbise gördünüz mü hiç bir yerlerde bulamıyorum lütfen gördüyseniz söyleyin:):)

    YanıtlaSil
  6. arkaşlar ben kolları dedim ama yanlış söylemişim omuz kısmı böyle bir elbise arıyorum çok özür dilerim lütfen bana yardımcı olun:)

    YanıtlaSil
  7. hamilelik cok yakısıyor :)

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Bu kadın çok güzel, ne kadar asil bir güzellik.Elbise bahar esintisi gibi rahat, renkli.

    YanıtlaSil
  9. gözlüge bayıldım marka model bilen varsa paylaşırsa çooook memnun olurum

    YanıtlaSil
  10. bence çok tatlı görüyor.hem de çok...

    YanıtlaSil
  11. çok tatlı görünüyor bayıldım

    YanıtlaSil
  12. o halat kemerin aynısından bende var ve bende habire bişeylere bağlıyorum :)

    YanıtlaSil
  13. gözlüğü çok güzel. yok mu bilen adını sanını ?

    YanıtlaSil