Kabarık Saçlar

5/16/2011


Bizler kabaran saclarimizi yati$tirmak icin binbir turlu urun kullanirken Sarah Jessica Parker katildigi bir etkinlik icin oldukca kabarik bir sac modeli tercih etmis. Nasil buldunuz?

You Might Also Like

27 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Cok tercih edilesi bir model degil ozellikle kendi adima soyleyeyim uzun boylular denemesin bile

    YanıtlaSil
  2. ay çok fena neden kendine böyle bir kötülük yamış :)

    YanıtlaSil
  3. saci yanlis yerlerinden kabartmislar. bu ne böyle ya. cok cok itici bir görüntü. kendide pek mutlu görünmüyor zaten

    YanıtlaSil
  4. bende beğenmedim güzel olmamış ve garip görünüyor:)

    YanıtlaSil
  5. fikir iyi de uygulamada batırmışlar :) cidden yanlış yerden kabartılmış...

    YanıtlaSil
  6. kadın senin yüzün zaten uzun,ne diye bi de tepeni kabartıyosun ??
    pesss

    YanıtlaSil
  7. bi baktım bi daha baktım yok film çekimi felanda değil :) bana ne kadar öderlerse böyle sokağa çıkarım ? hımmm paha biçilemez :))

    YanıtlaSil
  8. Off çok kötü olmuş hiç yakışmamış.Uzun yüzünü dahada uzatmış sanki.

    YanıtlaSil
  9. Bence fena değil :P bu arada yeni bir blogger'ım ve bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  10. sanki saçı yapılmış da bozulmuş gibi, pek fena olmuş:(

    YanıtlaSil
  11. Love and marriage'in Peg'i gibi olmuş !

    YanıtlaSil
  12. 70lerden bir foto gibi. Saç bandı ile tozluk mu dizlik mi ne denirdi onları eksik :)

    YanıtlaSil
  13. elektrik çarpmış olmasın kadıncağızı.pek de saç modeli gibi durmuyor, doğal gibi yani...

    YanıtlaSil
  14. ben de begenmedim ama maalesef bu da moda oluyor. Bu aralar hangi dedikodu dergisinin kapagina baksaniz bu saclar... Ya alisacagiz, ya da gecip gidecek...

    Beste

    YanıtlaSil
  15. Sanki kuaförde saçı yarım kalmış, apar topar gelmiş gibi:)

    YanıtlaSil
  16. bu arkadaş ne yapsa yakışmıyordu zaten, iyice komik olmuş, nasıl hollywood starı olmuş anlamadım, acayip kaslı kemikli, uzun çeneli vs vs hiç güzel değil

    YanıtlaSil
  17. banuuu neden artık az post :( eskiden günde en az 3 tane post yapardın, şimdi 3 günde bir yapiosunn :( bi sebebi var mı?

    saça gelinceee olmamışşş

    YanıtlaSil
  18. olmamış. çok kötü.

    YanıtlaSil
  19. Profesyönel elden çıkma makyaj ve saç!!! Kadın bu kadar çirkinken bile eh fena durmuyor...O makyaj malzemelerinin hepsini istiyorum!!!! Özellikle muhteşem simli lila far ve şeftali allığı, birde bize aynı makyaj yapılsa nasıl muhteşem oluruz değilmi kızlarrrrr??:))

    YanıtlaSil
  20. paranla rezillik böyle bişey Banu :)

    YanıtlaSil
  21. Sarah Jessica Parker diyince karşıma ne çıkacağı belli olmuyo ama artık rezillik aşamasına ulaştı saçları apayrı bi felaketken birde giydiği kıyafete bakınn!! model hakkında yorum bile yorum yapmıyorum ama sanki kumaş daha iddialı olabilirmiş onuda geçtim kıyfetin çantayla ufacık bir uyumunu bulmadım iki farklı mavı tonu iğrençsin parker

    YanıtlaSil
  22. Bu kadını hiç güzel bulmuyorum,hemde hiç

    YanıtlaSil
  23. Modaya uyacağım diye berbat olmuş. Kadın kendine yakışanı seçmeli.

    YanıtlaSil