Kei$ha & Kalın Bel & Yanlış Elbise Seçimi Üçlemesi

5/24/2011


Ba$lik herseyi anlatiyor. Sanirim zaten kalin olan belini daha da kalin gosterecek baska bir model elbise secemezdi. Tebrikler!

You Might Also Like

21 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. çok pardon da öküz gibi çıkmış resmen :D

    YanıtlaSil
  2. Bu kadından gerçekten korkuyorum :(

    YanıtlaSil
  3. hamile gibi çıkmış gözünde simler filan yok en azından

    YanıtlaSil
  4. Kendini çirkin göstermeyi süper başarmış.Çok ürkütücü bir seçim:(

    YanıtlaSil
  5. ayyynen katılıyorum, büyük araştırma yapmış sanırım, biraz da kilo mu almış ne :))

    YanıtlaSil
  6. Böyle görünebilmek için geçirdiği estetiklerden bahsetmiyorum bile:)

    YanıtlaSil
  7. photoshop tersine çalışmış gibi :)) ıyyykkk...

    YanıtlaSil
  8. bu ne yhaaa annnee korktumm:(

    YanıtlaSil
  9. ammannn tanrım vücudunun neresi kötüyse orayı göstermiş bacaklara dikkat mihrap göçmüşşş bir kadın ancak bu kadar kötü gözükebilir kendinle barışık olma hali bu olsa gerek:(((( SEÇİL izliyorum o halde varım:))))

    YanıtlaSil
  10. Şöyle dizlerini kapatan uzunlukta beli kalın kemerli bir etek ve bluz giyseymiş daha iyi olabilirmiş, ayrıca o saç ve elbiseyle karma çorman görünüyor, vamp olayım derken suyunu çıkarmış.

    YanıtlaSil
  11. Kesinlikle çok kötü bi seçim.. Sadece belini kalın göstermekle kalmamış hamile gibi çıkmış bi de. Hadi belindeki kuşak kısmını geçtim, o kalçanın hemen üstündeki iki yanda cep gibi duran potluklar neyin nesi?!

    YanıtlaSil
  12. ay ay ay bu ne bööle çok kötü.. hiç mi aynaya bakmamış ki

    YanıtlaSil
  13. bu kadının bikinili resimlerini gören var mı çok iğrenç sanki 50 yaşında birde 6 çocuklu gibi her tarafı salmış gö...göbek salmış anlıcanız bakın derim!

    YanıtlaSil
  14. http://kimmygibbler.com/wp-content/uploads/2011/03/kesha_bikini.jpg
    buyrun böööğğ ayy bakabilen baksın!!

    YanıtlaSil
  15. bu kombini 3 gün önce gördüğümde bende aynı tepkiyi vermiştim :D

    YanıtlaSil
  16. hem yüz ifadesi hem de kalın beli ve rüküşlüğüyle tıpkı ivana sert!

    YanıtlaSil
  17. Bu elbiseyi diken modacıyı iyice bi dövmek lazım, ben böyle rezillik görmedim.

    YanıtlaSil
  18. offf offf offf, bu kadar bolluk içinde nasıl bu kadar zevksiz olunabilir!

    YanıtlaSil