Kot Ceket & Uzun Etek Kombini

5/21/2011


'Double Denim' olayini oldum olasi sevmem. Bence kot ceketleri en iyi kombinleme yontemlerinden birisi onlari elbiselerin uzerine ya da eteklerle giymek. Bar Rafaeli'de tam benim kafadan. Super olmu$!

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. güsel olmuş zaten bu kız her zaman güsel özellikle yüzü çok tatlı

    YanıtlaSil
  2. kaatılıyorum denim on denim çok kötü görünüyor.Böyle harika olmuş.

    YanıtlaSil
  3. HATUN GÜZEL BEBEKİM ceketi begenmedim ama etek şahane SEÇİL

    YanıtlaSil
  4. Çanta harika ve o çantayı taşıyanda :Dleonardo dı caprio ile ayrılmışlar.içimde bir sevinç hissettim memnun oldum nedense :)sanki benle çıkcak Leo:)ewet kötüyüm :):)

    YanıtlaSil
  5. harika giyinmiş..

    YanıtlaSil
  6. leonardo blake lively ile brlkteyms
    haber isterz blake kdr gzel kadn yok...

    YanıtlaSil
  7. leonardo blake lively ile brlkteyms
    haber isterz blake kdr gzel kadn yok...

    YanıtlaSil
  8. Banu hanım; bu eteğin markası satan mağaza vs bildirebilir misiniz?
    Nude maxi pilili etek arıyorumm:)

    YanıtlaSil
  9. ve benim kafadan, bayıldım .)

    YanıtlaSil