Kot Elbise

5/11/2011


Jessica Alba ve Sienna Miller. Ikisininde tercihi ayni marka kot elbise. Sizce kim daha iyi giymi$?

You Might Also Like

16 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. zor karar ikisininde tarzını çok seviyorum kıyak geçemeyeceğim :))
    ama Jessica Alba hamile kontenjanından bu sorunun galibi olabilir benim gözümde :))

    YanıtlaSil
  2. tam yazlık harika bir elbise, kol detayındaki kırmalara bayıldım. çok fazla ayırım yapamadım açıkçası ama sanki sienna daha iyi taşımış gibi. belki de saç rengi itibariyle daha yazlık bir görüntü yarattığı içindir.

    YanıtlaSil
  3. canımmmmm naber? uzun zaman oldu sana yazmayalı( evlendik barklandık yazmasakta seni izledik:)

    kime yakışmış bilmemde bende istorum bu elbiseden:)

    kardeşimle birleştik blog açtık:) senide bekleriz(maybe dersem hatırlarsınnn)
    mucu mucu:)
    http://coco-jelly.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. ikisinde de güzel durmuş, birini seçeyim sienna olsun:)

    YanıtlaSil
  5. Bence kesinlikle jessica Alba daha güzel taşıyor elbiseyi... Çıtı pıtı olması narin bir görünüsü olması etkileyici

    YanıtlaSil
  6. siena daha iyi taşımış bence.Sarışın olması avantaj sağlamış.

    YanıtlaSil
  7. kesinlikle sienna!

    YanıtlaSil
  8. Ben Jessica'ya daha çok yakıştırdım bu elbiseyi. Botları ve saçıyla daha hoş durmuş. Sienna'nın tarzını beğenirim normalde ama bu saç ve ayakkabılarla bu elbise olmamış..

    YanıtlaSil
  9. Ben de Jessica diyeceğim. Ama o botlar fena durmuş bence :(

    YanıtlaSil
  10. harika bayıldım elbiseye nereden bulabiliriz acaba :)

    YanıtlaSil
  11. sienna tabiki de. ne giyse yakışır. bunu da çok iyi taşımış.

    YanıtlaSil
  12. Alba Alba Alba :)))) çok cici olmuşş :) tabiki sienada güzel ama albanın saç modeliyle fiziğiyle çok cici durmuş tabi hamile oldugunuda düşünürsek :))

    YanıtlaSil