Kristen Stewart & Kırmızı Halı

5/04/2011


Kirmizi hali uzerinde kirmizi hali gibi giyinmek sanirim boyle birsey olsa gerek.

You Might Also Like

26 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. kırmızı halı bile bu kıyafeten daha güzel

    YanıtlaSil
  2. Hehehe ben de tam aynı şeyi düşünmüştüm halı desenli halı gibi kıyafet ama neden derken son satır içimi okudu :)) Bu kız neden yaşına göre giyinmiyor anlamıyorum halbuki çok hoş bir fiziği var.


    http://www.betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Bİ KIZ BU KADARMI KÖTÜ GİYİNEBİLİR YAHU.NE KADAR DA GÜZEL HALBUKİ...

    YanıtlaSil
  4. Çok doğru yorum yapmışsın:)) Aynen red carpet gibi!!! 2 elindeki bileklikte saçma geldi, zorla simetri yakalamak ister gibi, yalnız ayakkabıları beğendim, bir onlar güzel...

    YanıtlaSil
  5. hahaha yorumuna çok güldüm =) bu kız güzel aslında neden zorla basit görünmek için çırpınıyor hiç anlamış değilmm

    YanıtlaSil
  6. keşke elbisesi gece mavisi olsaymış ya da kısa olsaymış. ama yine de her haliyle porselen bebek gibi görünüyor, beğendim.

    YanıtlaSil
  7. Biraz bordo renginde gibi siyaj ile pek uyumu yok bordonun dolayısyla cok fena.

    Nasraa

    YanıtlaSil
  8. ben nedense çok beğendim yaaa yaka kısmı işi bozuyor bence yoksa etnik desen çok iyi belki kırmızı halıda farklı bir ton seçimi yapılabilirmiş:)

    YanıtlaSil
  9. böylesi güzel bi kız neden kendısıne boyle kötülük yapar anlamıyorum.bileklikler seyyar satıcıdan alınmış gibi elbisenin kumaşıda sarayın perdesinden artmış da boşa gitmesin diye elbise yapılmış gibi.

    YanıtlaSil
  10. elbise bir de yüzündeki o memnuniyetsiz ifadeyle birleşince :)

    YanıtlaSil
  11. döşemelik kumaştan kendi dikmiş heralde. yırtmacı ve etek uçlarının kıvırması falan çok acemice .. yine de hoş kız, tavır ve duruş olarak çok takdir ediyorum kendisini

    YanıtlaSil
  12. İyi bir tasarımcı veya terzi elinden çıkmamış gibi üstelik. Böylesi desenli bir kıyafetten beklenecek en önemli dikiş özelliği yan dikişlerinde desenin birbirini takip edebilmesidir ki o bile mevcut değil.
    Özden

    YanıtlaSil
  13. çok kötü değil. yırtmacı ve ayakkabısını beğendim.

    YanıtlaSil
  14. elbiseyi çok aramış mı acaba ?

    YanıtlaSil
  15. guzel bir kiz ve iyi bir oyuncu ancak bir turlu kiyafet ve sac konusunda basarili olamiyor ya da bilincli olarak dikkat cekmek istiyor..bence profesyonel yardima ihtiyaci var...

    YanıtlaSil
  16. babannemin perdesini giymis gelmis :) ayna yok heralde Kristen' in evinde gunluk kiyafetini giyse, tisortunun ucunu da baglasa tamam kendi stili deriz en azindan

    YanıtlaSil
  17. kesinlikle bu nedir böyle ya birde kırmızı halıda birde :)

    YanıtlaSil
  18. Meşhur olduğu filmleri hiç izledim, bu kızı hiç sevmiyorum, giyim tarzını hiç sevmiyorum, duruşunu, bakışını, poz vermesini hiç sevmiyorum. Ama şans işte! Ben sevmesem de bolca seven mevcut ve kız o halıdan bu halıya süzülmkte!

    YanıtlaSil
  19. vah ki ne vah:)

    YanıtlaSil
  20. ya ablacıgım ben 17yasındayım uzun süredir takip ediyorum seni. bu yaz dolgu topuk ayakkabı almayı düşünüyorum ilk kez giymeyi deniycem acaba bana fikir verir misin???

    YanıtlaSil
  21. o inanılmaz guzellıkteki bacakları kapatmak neden..miniler cok yakısıyordu !

    YanıtlaSil
  22. bence çok güzel olmuş çok beğendim

    YanıtlaSil
  23. Of, harbiden çok kötü...

    YanıtlaSil
  24. sevgili salıncaktaikikişi
    blogunuzu severek takip ediyorum ve size bir soru sormak istiyorum.
    ben 19 yaşında genç bir kızım.saçımı siyaha boyatmak istiyorumdoğal saç rengim koyu kahve.beyaz tenliyim.gözlerim açık ela-bal rengi arası bir renk.sizce bana siyah saç yakışır mı ve önerebileceğiniz başka saç rengi varmı?
    sevgiler
    irem

    YanıtlaSil
  25. Bu kızı oldum olası sevmem, kıyafeti felaket ötesi

    YanıtlaSil
  26. 1970'lerden kalma bir Mercedes otobüsün koltuk döşemesi gibi...

    YanıtlaSil