Mola Paketi Hediye!

5/03/2011



Molapaketi.com sitesinden daha once bahsetmistim. Bugun 5 okuyucuya daha dogal ati$tirma paketi hediye ediyoruz. Bunun icin tek yapmaniz gereken Molapaketi facebook sayfasindaki "begen" butonunu tiklamaniz ve ardindan bu yaziya yorum birakmaniz. Boylece random.org'la $ansli 5 ki$iyi belirleyecegiz. Bu aksam 22:00'a kadar katilabilirsiniz. Hepinize bol $ans!

NOT: Istanbul'da ya$ayanlar icin ufak bir bilgi notu... Molapaketi tüm Türkiye'ye ucretsiz kargoyla gönderimin yanı sıra Beşiktaş, Şişli ve Beyoğlu bölgesinde saat 15:00'dan önce gelen siparişleri en fazla 3 saat içinde teslim ediyor. 

You Might Also Like

103 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. şanslı ben olayım lütfen

    YanıtlaSil
  2. dün kardeşime hediye olarak sipariş verdim. çok beğenmiş. ben de hızlarına hayran kaldım. kısaca molapaketi <3

    YanıtlaSil
  3. sabah uyandım ve bunu gördüm mutlu oldum,
    facebooktaki sayfayı beğendim, umarım bn kazanıcam =)
    discretescience@yahoo.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Molapaketi facebook sayfasindaki beğen butonunaa tıkladım şimdi paketimii bekliyorummmmm pleaseeeee.:=)))

    YanıtlaSil
  5. gerçekten çok lezzetli ve sağlıklı görünüyor.denemek istiyorum ;)

    YanıtlaSil
  6. tam benlik! beğendim canikom, kim beğenmez ki :)

    YanıtlaSil
  7. yorum bırakıyorum :p

    bakalım şanslı mıyım yine :))

    YanıtlaSil
  8. tam benlik! beğendim canikom, kim beğenmez ki :)

    YanıtlaSil
  9. Şartlar tamam.
    http://www.facebook.com/gizemlitosbaga

    teşekkürler :)))

    gizemli tosbaga
    lazyemy@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. beğendim

    mail adresim zgizem@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. bunları beğenip istememek mümkün müü :))

    YanıtlaSil
  12. facebook'dan bahsedilen sayfası buket yılmaz adı altında beğendim paketler inanılmaz hoşuma gitti şansımı denemek istedim=)

    YanıtlaSil
  13. katıldığım 2.çekiliş;)ama bu seferki damağa hitap ediyor sevdim bunu;)

    YanıtlaSil
  14. çoooook beğendim. istiyorum!!!

    YanıtlaSil
  15. İlk Yorum benden olsun, çok merak ediyorum bu atıştırmalıkları hem atıştırma hem sağlık!! tam bana göre:)

    YanıtlaSil
  16. yaa ben bu fikre resmen bayıldım:)

    YanıtlaSil
  17. Facebook sayfasını beğendim,nefis gözüküyorlar 5 kişiden biri ben olurum umarım ...

    YanıtlaSil
  18. tadlarına bakmak için sabırsızlanıyorumm

    YanıtlaSil
  19. randommm lütfen benii seççç :))mola paketi ile yolculuk güzeldir :))

    havva-senturk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. Ben de isterim :) Bu arada beğendim FB'tan :)

    YanıtlaSil
  21. havva şentürk3 Mayıs 2011 10:35

    randommm lütfen benii seççç :))mola paketi ile yolculuk güzeldir :))

    havva-senturk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. benim facebook hesabım yok ama yinede şansımı denemek istedim... bu doğal atıştırmalıklar benim olsa, doya doya yesem... ohhh:)

    http://herseyeragmenhayatguzellll.blogspot.com/
    herseyeragmenhayatguzel@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. ilk 5'e girebilirsem bu atıştırmalıklarla güzel bi mola olacak! ;)

    YanıtlaSil
  24. umarım şans bana güler :))
    iletişim için : civcivimfb@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. ilk paketi o kadar beğendim ki şansımı yine denemek istiyorum :) herkese iyi şanslar. ozlem_alpar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. böyle şeyler beni bulmaz ama bende deneyeyim bakalım..beğendim:)

    YanıtlaSil
  27. begendim facebook'ta cok güzellerr umarım kazanan şanslı ben olurumm :))))))
    EsrA Kalaycıoğlu
    eses.moda@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. ay harika gözüküyolar tam benlik bi hediye olmus:)
    umarım sans bana da güleeerrrr

    YanıtlaSil
  29. beğendim,ben de denemek istiyorum ;))julide711@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. Ayşe Çoşkun

    Süper bir hediye ya :)

    YanıtlaSil
  31. hadi bi şansımızı deneyelim yine :)

    YanıtlaSil
  32. Mola paketi iş yerinde kesinlikle ihtiyacım olan tek şey:)

    YanıtlaSil
  33. şansımı denemek istiyorum
    frezya_mona@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. Saat 11,55 ve iş yerinde yemek saatini beklerken bu paketi görmek...:)çok acıktım...:)

    YanıtlaSil
  35. hadi hayırlısı facede beğendim :)

    YanıtlaSil
  36. merhabalar umarım şanslı kişilerden biri ben olurum...facebook sayfasınıda beğendim...görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  37. Bende beğendim :D
    Facebook Alev Alper Uçar

    YanıtlaSil
  38. Bir haftadır bekliyorum gecen hafta kaybettiğim şansım umarım bu hafta benimle olur.

    turkereris@hotmail.com
    nasraa

    YanıtlaSil
  39. Eh 5 kişiymiş. Belki bana da çıkar. :D

    http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=100002014660907

    YanıtlaSil
  40. böyle mola olursa ben her durakta inerim:)

    YanıtlaSil
  41. bende beğendim ismimi buradan vermiyim:)
    y. k diye ayrıca istenirse mail olarak atabilirim:)
    sevgiler
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  42. Sayfayı beğendim :)

    sheker_melik@yahoo.com

    Melike Gülbayrak

    YanıtlaSil
  43. bu sefer ben kazansam keşke :)

    YanıtlaSil
  44. mervenamazcı3 Mayıs 2011 13:04

    umarım 5 şanslıdan biri de ben olurum :)

    YanıtlaSil
  45. güzel bir atıştırmalık...

    YanıtlaSil
  46. ben de şansımı denemek istiyorum

    YanıtlaSil
  47. beğendim ve şansımı bekliyorum tabi ki mola paketiyle birlikte;)

    YanıtlaSil
  48. Umarım şanslı günümdeyimdir :)
    ucan--supurge@hotmail.com

    YanıtlaSil
  49. umarım şanslı kişilerden biri ben olurum.

    enevink@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. maalesef işyerinden feysliyemiyoruz :S ama eve gider gitmez hemen tıklanacak efem!!!

    seç beni seeeeç :)
    derkal23@gmail.com

    YanıtlaSil
  51. bende bende bende :) Beğenme işlemi tamam :)
    umarım şanslı oluruz.

    Serpil Baskıç

    YanıtlaSil
  52. ben de beğendim , bakalım ne kadar şanslıyım :(

    YanıtlaSil
  53. bende beğendim :) merakta ediyordum zaten ..

    YanıtlaSil
  54. selam :)
    ben sizde okuduktan sonra hemen netten sipariş verdim. Ve bayıldım açıkcası. Özellikle yulaflı kurabıyesi muhteşem. sayfayı da beğendimmm. Ayrıca problemleri çözme konusunda da çok pratik ve ilgililer. Teşekkürler aracı olup tanışmamızı sağladığınız için:)
    fulya1509@hotmail.com

    YanıtlaSil
  55. umarım kazanırım:)

    YanıtlaSil
  56. facebook sayfasında önceden beğenim varmış zaten
    http://www.facebook.com/profile.php?id=731717590
    twitter de de takip ediyorum
    http://twitter.com/#!/1904dwt
    ece kalaycıoğlu
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  57. Hissediyorum, şanslı beş kişiden biri de ben olacağım :)))

    YanıtlaSil
  58. bol bol yiyim saglıklı kalıyım:)))
    gsinem82@hotmail.com

    YanıtlaSil
  59. harika bi paket :) nolur benim ol!!
    tgc.sykn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  60. Paketlerden biri mutlaka benimmm.Evrene yoluuuyorum benimmm..
    asli.biricik@hotmail.com

    YanıtlaSil
  61. çok beğendim umarım random beni seçer:)

    YanıtlaSil
  62. Sanırım benim yorumum ulaşmıyor,belliki daha önce oldugu gibi bu defada o şanslı grubuna dahil olamayacagım.:(

    Nasraa

    turkereris@hotmail.com

    YanıtlaSil
  63. Umarım şans bana güler ve o 5 kişiden biri olurum :)

    YanıtlaSil
  64. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  65. FAcebook sayfasını zaten beğenmiştim mola paketinin.Umarım burada bir paket de bana çıkar:)

    YanıtlaSil
  66. sabahtan berı hıc bısey yemedım cok acımmm

    YanıtlaSil
  67. sağlıklı beslenmeye ihtiyacım var molapaketi bana çıkar umarım :)) emeloksar@windowslive.com

    YanıtlaSil
  68. bana çıksın bana çıksııın:)

    YanıtlaSil
  69. HARİKAAA BEN DE İSTİYORUMMM

    YanıtlaSil
  70. çok saglıklı ve lezzetli görünüyorlar...ayy olsada yesek..:)..belkı bana çıkar...

    YanıtlaSil
  71. ayyy olsada yesek...:)nimetsungu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  72. artık bir hediye de ben kazanmalıyım :):)

    YanıtlaSil
  73. bayılıyorum ben bu sağlıklı atıştırmalıklara:)

    YanıtlaSil
  74. şu hayatta hiçbi şeyde şanslı olmadım ama bi sefer daha deneyeyim dedim. beğendim, yorum bırakıyorum. hadi bakalım :))

    YanıtlaSil
  75. bende denemek istiyorum:))

    YanıtlaSil
  76. gülkokulukız3 Mayıs 2011 18:09

    çok güzel bir şey bu bende istiyorum:))

    YanıtlaSil
  77. gülkokulukız3 Mayıs 2011 18:20

    çok şeker birşey bu ya:))

    YanıtlaSil
  78. şans bu sefer yüzüme gülsün de bu harika atıştırmalıklara sahip olayım :))

    YanıtlaSil
  79. bence bana çıksın :) sağlıklı beslenmeme başlangıç olsun

    YanıtlaSil
  80. bana çıksın ,mola zamanım şenlensin:)faceden beğendim ben de istiyorum

    YanıtlaSil
  81. pelinuygunblog3 Mayıs 2011 19:06

    kazanmak ıstıyorummm :)
    pelinuygunblog@gmail.com

    YanıtlaSil
  82. asevdenamazcı3 Mayıs 2011 19:06

    umarım bana çıkar! :))

    YanıtlaSil
  83. bugün kendimi şanslı hissediyorum :)) facebook sayfasını beğendim.


    Merve

    YanıtlaSil
  84. ilkinde olmadı ama busefer bende istiyorum..vizelerime çalışırken benim için çok iyi olacaklar :)

    YanıtlaSil
  85. vizelere çalışıyoruz, enerjiye ihtiyacımız varr :))sayfayı beğendim :)

    Pelin

    YanıtlaSil
  86. Ben de şansımı deniyorum.

    YanıtlaSil
  87. benim olsun onlar lütfeeennn :))

    YanıtlaSil
  88. bana çıkacağını hiç sanmıyorum ama olsun :)
    cansuu_ekiz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  89. Çok hoş görünüyorlar umarım benim olurlar :P :))
    r.mesa06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  90. Süper bir atıştırma yöntemi. Öncülük edenleri kutluyorum. İnşallah şanslı kişilerden biri olurum :)

    YanıtlaSil
  91. şans bu belli mi olur?
    facebook ta beğendim. ve onca kişi sonrasında yorum bırakıyorum.
    sevgilerle..
    özlem

    YanıtlaSil
  92. mmm enfes gözüküyor :}

    YanıtlaSil
  93. sayfasını beğendim inşallah ben kazanırım.:)

    YanıtlaSil
  94. mola paketi benim molalarımı renklendirsin istiyorummmm

    YanıtlaSil
  95. "hayat güzeldir" adı altında beğendim

    YanıtlaSil
  96. ben de istiyorum ben de istiyorum :)

    YanıtlaSil
  97. Merhaba

    Facebook sayfasını beğendim

    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000899376959

    Ayşe Yersiz
    lezzetkesfi@gmail.com

    YanıtlaSil