Penelope Cruz'un Kırmızı Elbisesi

5/18/2011


Pirates of the Caribbean filminin galasina katilan Penelope Cruz hamilelikten sonra eski formuna geri donmu$ gibi gorunuyor. Muhte$em!

You Might Also Like

14 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. süperrrrr. hamilelikten eser kalmamış...

    YanıtlaSil
  2. Armani Ilkbahar 2011 koleksiyonu.Muhtesem tasimis :))

    YanıtlaSil
  3. Bu kadından "nefret" derecesinde ho$lanmadığım halde Pirates of the Caribbean we elbisesi hatrına bayıldım!

    http://myneverland1c.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. ben begenmedim . kumaşından mıdır neder bilmiyorum ama yatak odası perdesi gibi hoş gözükmüyo bence.

    YanıtlaSil
  5. woow,kırmızının çarpıcı cazibesi...elbise çok güzel :))

    YanıtlaSil
  6. fiziği hoş hemde çok hoş ama elbise bence hiç olmamış....

    YanıtlaSil
  7. elbisenin abartılacak bir güzelliği yok ama penelopede harika durmuş çok iyi taşımış

    YanıtlaSil
  8. Elbisenin kumaşı muhteşem. Su gibi kumaş ya. Cam gibi mi desem yoksa.....

    YanıtlaSil
  9. formuna geri dönmüş ama kumaşından dolayı elbiseyi hiç beğenmedim.

    YanıtlaSil
  10. resmen pike giymiş neresi süper veya harika anlamadım

    YanıtlaSil
  11. elbisenin renginden ve her yerin kapalı olmasından görünce psikolojik bir nefes boğulması yaşadım,beğenmedim,,,

    YanıtlaSil
  12. Boyle sade ve seksi elbiselere bayiliyorum.Bence eskisinden de daha zayif gozkuyor.

    YanıtlaSil
  13. Penelope'nin vücudu harika fakat elbisenin kumaşında bir boğukluk var ayrıca elbisede bir sırt dekoltesi çok iyi olabilirmiş ve çanta daha farklı bir tonda olmalıydı

    YanıtlaSil
  14. ayy kadın yarısı kadar kalmış, şahane görünüyorrr. Oscar töreninde maşallahı vardı, ne çabuk incelmiş.

    YanıtlaSil