Retro Cep Telefonu Ahizesi Kullanan Ünlüler

5/26/2011






Retro cep telefonu ahizeleri bu aralar unluler arasinda hizla yayiliyor. Nur Yerlitas'in baslattigi bu akim sokaklara inmeye basladi. Gecenlerde yolda bir kizi pembe ahizesiyle konusurken gordum. Sevimliydi. Siz bu akim hakkinda ne dusunuyorsunuz? 

-fotograflar: olay haber

You Might Also Like

22 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. aaa sen amerikada yaşamıyormuyduun:P:P amerikada bunları kullanan pek yok :P

    YanıtlaSil
  2. o diil de şu burnu estetikli turuncu saçlı hatun kim?

    YanıtlaSil
  3. cep telefonlarının kendi kulaklıklarını neden kullanmıyorlar anlamıyorum. Tamam şeker duruyordu baştan ama şimdi herkeste olunca göze hoş gelmemeye başladı. Ayrıca cep telefonu dedigin sey nekdar haifif ergonomikse kullnımı okdar rahattır o dev gibi avizeleri nasıl yanlarında tasıyorlar anlayamadım.. ben kullanmam

    YanıtlaSil
  4. Aslında görünüşü falan çok şeker renkli renkli hoş yani ama taşıması zor ya :)

    YanıtlaSil
  5. Bir urun tasarimcisi gozuyle degerlendirmem gerekirse hayatimda gordugum en aptal urunlerden biri oldugunu soyleyebilirim. O koca seyi tasimanin sacmaligi, yolda yururken kafam kadar ahize tutmalarinin gulunclugu bir yana bu kullanissiz ve gereksiz urunun 1 ay sonra modasi gectiginde onca plastik baska bir amacla degerlendirilemeyerek cöp yiginlarini boylayacak. Bun design'da bu tip 5 dk.'ligina komik, sonra döküntü veya cöp olan cok fazla ivir zivir satiliyor zaten. Satin alirken bu ivir zivirlarin uretilirken ve elden cikarildiginda dunyamiza olan etkisini de dusunmeli ve biraz daha sorumlu ve bilincli alisveris yapmaliyiz diye düsünüyorum.

    YanıtlaSil
  6. Mehhhhhh, ben begenmedim. Görsem birinde gülerim bence:)

    YanıtlaSil
  7. Çok şeker duruyor ama bende kullanmam.Ne gerek var ki:)

    YanıtlaSil
  8. katılıyorum bencede saçma asla kullanmam ve kulaklık denen minnacık daha kullanışlı bir cihaz var.

    YanıtlaSil
  9. canim SiNge hanimi unutmayalim lütfen! o bir fenomen! =)

    http://www.dizifilm.com/fotogaleri/showfull.php?photo=28851

    YanıtlaSil
  10. cep telefonu küçük ve taşınabilir diye var şimdi o koca ahizeleri sırf esprili diye taşımanın ne alemi var:S

    YanıtlaSil
  11. Bunların çıkış sebepleri aslında sevimlilik değil sağlık çünkü telefonla konuşurken etkilendiğin radyasyonu büyük ölçüde azaltıyorlar. Tabi kullanım amacına göre değişir. Ben kullanır mıyım? Hayır :)

    YanıtlaSil
  12. muhteşemmmm (= öff nur yerlitaşı çok sevmeye başladım ztn.. favorim mor ahizesiylede süper (=

    YanıtlaSil
  13. Alis'e yüzbin kere katılıyorum.

    YanıtlaSil
  14. bunların modası geçti bile sen daha yeni mi gördün?

    YanıtlaSil
  15. saçma neye para verceklerini şaşırdılar...

    YanıtlaSil
  16. heheh bence çok komik ya çok hoşuma gitti benim. tez zamanda popüler olmaktan çıkar da bende kullanırım :D

    YanıtlaSil
  17. sanki katalog çekimindeler gibi duruyor pozları yapmacık böyle bir şeyi de kullanmam.

    YanıtlaSil
  18. o telefon kulaklıklarına oldum olası ısınamamıştım zaten.Ama bu muhteşemmiş. Şu cep telefonunu kulaktan ayırmadığımız için beynimiz çok pişmiş yumurta kıvamına gelince çantada o ahizeyi taşımaya üşendiğimize, benim durumumda olanlar için söylüyorum çantada arap saçına dönmüş kablo yığının arasından kulaklığın sonunu başını ayıramadığınız için telefonu cart diye açıp cort diye kulağımıza götürdüğümüz her saniye için pişman olacağız. Nitekim buna büyük diyenlere ilk cep telefonunuzu hatırlar mısınız demek istiyorum kikiki (90 ve sonrası doğumlular üstüne alınmasın =P . Nasrettin Hoca gibi ya tutarsa diyorum.. belki rafadanla kurtarırız..

    YanıtlaSil
  19. Bence çok başarılı, yalnız ben Bade'nin leopar havası kattığı çatlayan ojelerine bayıldımmm...
    http://cocoshtrend.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. bunlarin unluyse biz ulkeyi terk edelim

    YanıtlaSil