Sarı Takım Elbise

5/31/2011


Saclar tam afro. Ama pantolon ve ceketin rengi super!

You Might Also Like

13 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Sarı takım, beyaz gömlek, sarı zincir deyince fotoğrafa gerek kalmadan böğğ diyebilirim..Renk güzel ama böyle ziyan etmiş

    YanıtlaSil
  2. saçların bir kısmını biraz daha düzeltip yuvarlarsak mükemmel bir bonus elde etmiş olacağız. böyle saçlara bayılıyorum =) üstelik siyahilerin saçları çok zor uzar, cidden güzel uzatmış... sarının da her tonunu sevmem ama bu cidden çok tatlı, ten rengiyle de mükemmel uyumlu.


    http://kirmizisarapkadehi.blogspot.com/ -- izleyicilerimiz her 20 kişiye ulaştığında sürpriz hediyeler!

    YanıtlaSil
  3. pantolon modeli ceket boyu ve kolların yukarı sıvanması ile 80 ler modası olmuş. ben sevmedim. ceketfarklı renk olsa belki ama bu halde no no no ..

    YanıtlaSil
  4. ayakkabıdaki haki yeşili ve açık sarı çok uyumlu bayıldım.vily..:)

    YanıtlaSil
  5. ben de bayıldım, son zamanlarda postlarınızda gördüğüm en çarpıcı ve uyumlu kıyafet bence. ayakkabı da çok hoş

    ayşe

    YanıtlaSil
  6. ayakkabıya bayıldım

    YanıtlaSil
  7. sarının en çok yakışacağı insan bu olabilirdi heralde ben beğendim

    YanıtlaSil
  8. Sarıyı kendime yakıştıramam bir çok insana da ama ona ne kadar yakışmış yaa :)

    YanıtlaSil
  9. afro olmak kötü müdür? blog sahibesi ırkçı mıdır biraz ? ;)

    YanıtlaSil
  10. sarıyı hiç sevmeyen bir insan olarak nedense bu sene gördüğüm sarılar hoşuma gidiyor, hele buna bayıldım; takım olarak süper olmuş!!

    YanıtlaSil
  11. El ve ayaktaki ojelerin farklı olmasını sevmiyorum ben, onun dışında gayet de güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  12. sarıdan nefret ediyorum ama bu tonu teniyle cok uyumlu!

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Bu sezon favori rengim sarı. Ve kesinlikle takımın rengi de çok başarılı...
    http://cocoshtrend.blogspot.com/

    YanıtlaSil