Victoria Beckham'in karnı büyüyor

5/17/2011



Victoria Beckham'in hamile oldugu artik gittikce belirginlesmeye basladi. Ancak o topuklu ayakkabilarindan ve tarzindan asla vazgecmeyecek gibi gorunuyor. 

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. çok begendım bu resimde saçları çok daha güzel olmuş ama ayakkabılarından acil vazgeçmeli bu kadın...hep çok yüksek ve hep kabaaaa :)

    YanıtlaSil
  2. oh nihayet, çok sükür! karni hiç büyümeden doguracak sandim... ne kaldi ki surda. =)

    YanıtlaSil
  3. eh zaten 3. doğumu bu yanılmıyosam, artık deneyimli öğrenmiş demek ki yüksek topuklarla hamilelik geçirmeyi :)

    YanıtlaSil
  4. zaten sadece karnı büyüyor gibi gözüküyor.. insan nezaketen de olsa bi kaç kilo almaz mı yahu!!!

    YanıtlaSil
  5. :D Çok şirin olmuş ama ilk defa böyle tatlı geldi bu kadın bana ama bide o topuklular yerine babet falan giyse daha şirin olucak

    YanıtlaSil
  6. karnı nerede:)

    YanıtlaSil
  7. sevıyorum bu kadını- tarzını ... Ayrıca hakıkaten karnı hala yok kı, kıyafetı bol / bacak ıncecık maşallahı var yanı.nasıl becerıyorlar yav.ben 26 kıloyla dogurmustum :)

    YanıtlaSil
  8. çok büyümüş karnı!!!

    YanıtlaSil
  9. saçları ne renk

    YanıtlaSil