Yüksek Sadakat’in sahne kostümleri Niyazi Erdoğan’dan!

5/09/2011


56. Eurovision Şarkı Yarışması’nda Live it up’ isimli şarkılarıyla bu yıl Almanya’nın Düsseldorf şehrinde düzenlenen Eurovision Şarkı Yarışması’nda Türkiye’yi temsil edecek olan Yüksek Sadakat’in merakla beklenen sahne kostümleri, Niyazi Erdoğan imzasını taşıyor. Kostumleri nasil bulduk?





Tasarımcı esin kaynaklarını şöyle anlatmı$:

“Kostümleri tasarlarken grubun bu güne kadar ki geçmişi ve kendi kişilikleri düşünülerek hazırlandı.

Önemli olan grubu sahnede ‘rock star’ gibi göstermekti... Grubun logosu olan anka kuşu yeşil ve altın renklerinin esin kaynağı oldu. 1970’lerin rock gruplarının ruhu, 80’lerin punk havası kostümlere aksesuar ve dokunuşlar olarak yansıdı. Dar paça pantolonlar, sivri burun ayakkabılar, altın rivetler, zincirler tasarımların başlıca belirgin özellikleri. Modern rock görüntünün üzerine, doğuya özgü dokunuşlarla bize özgü, bizi anlatan bir tasarım ortaya çıktı.”


 Eurovision temsilcimiz 10 Mayıs Salı günü yarı finalde yarışıyor.

You Might Also Like

16 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Kostümleri şahane de, şarkı berbat ya. Gerçi neler olacak bilemeyiz =))

    YanıtlaSil
  2. vayy kostümler ışıl . göresel bir şölenn . inşallah başarıde elde ederler

    YanıtlaSil
  3. Ben tam tersine sarkiyi daha cok sevdim. Bu sene baya iddiali ulkeler var ama, zor bizim icin :/

    YanıtlaSil
  4. şarkıyı bende sevmedim sevemedim!

    yinede başarılar..

    YanıtlaSil
  5. ben maalesef çok sevemedim.. şarkıyı da sevmemiştim.. bakalım..

    YanıtlaSil
  6. Allahım bu bir şaka olmalı... kostümler rezalet ötesi siyah ve yeşil ne yaa hadi onu geçtim o ışıltılı zımbalı taytımsı pantolonlar ne

    YanıtlaSil
  7. ne kostüm, ne şarkı nede yarışma beş para etmez bence. hiç olmuş mu allah aşkına? kaç yaşında adamlarsınız yahu :)

    YanıtlaSil
  8. Sahne kostümü dediğin Iddalı olur, koskoca adam yada kadın farketmez. Tabiki gündelik hayatlarında böyle giyinmiyorlardır. Zımba ise rock gruplarıın kostümünde olmazsa olmazdır. Rock dedin mi zımba gelir akla kıyafetle alakalı.

    Bence gayet güzel olmuş. Ellerine Sadece solistin bodysinin üzerindeki taşların dağılımını beğenmedim, sahnede bir garip durmuş sanki birisi ışıltı topuyla hadyuket yapmış solistin göğsüne doğru :p

    YanıtlaSil
  9. KÖTÜ ! NİYAZİNİN KALEMİ OLACAK İŞ DEĞİL BU.PENYE GRUBUNDA DEVAM ETSİN O .KOSTÜM YAPMAK HERKESİN HARCI OLAMAZ.

    YanıtlaSil
  10. kostümler gerçekten iyi tasarlanmış. rock havasını iyi yansıtmış. ama o şarkıdan çok bir başarı beklemiyorum.

    YanıtlaSil
  11. kıyafetleri hiç beğenmedim. umarım kazanırız.

    YanıtlaSil
  12. yok artık, niye yeşil pantolon ???

    YanıtlaSil
  13. Malesef sarki ve kostumler iticilik konusunda birbirleriyle yarisiyor...

    YanıtlaSil
  14. beğenmemiştim, şarkılarını da giysilerini de, potansiyellerinin altındaydılar, nitekim elendiler de

    YanıtlaSil
  15. gördüler niyaziyi

    YanıtlaSil
  16. anem çok fena!

    YanıtlaSil