Jennifer Hudson - 30 kilo sonra

6/17/2011



Hatun kilo verdikce kendine geldi, guzellesti, genclesti. Hafif selulitler duruyor ama 30 kilo veren birisine gore bence cok fazla sarkma olmamis. Selulitlerde sorun degil, hangimizde yok ki? 

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. 22-23 kiloyu vermeyi başardığımda ben de kendime böyle bir post yazmak istiyorum haha :) insan kilo verdikçe giyinesi geliyor ;)

    YanıtlaSil
  2. ben de bir beş kilo versem ahhh ah :) yalnız özellikle beli çok güzel görünüyor, aferin ya :) sevgili blog sahibesi de sanırım diyet zamanında kendisine ve bizlere ilham vermesi açısından koydu bu fotoğrafları, teşekkürler :)


    http://www.kirmizisarapkadehi.com/

    YanıtlaSil
  3. Umarım çalışmayı bırakmamıştır aşırı şişman ya. Tank gibi

    YanıtlaSil
  4. harıka gorunuyorrrr
    benım suan kı halım gıbı 58 den 47 ye dusunce bende ole dal gıbı gozukuyorummm :D

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle saç modelini yenilemeyi de düşünmeli.

    YanıtlaSil
  6. Bayılıyorum ünlü kadınların selülitli olmalarına. Bizim selülitlerimizi normalleştirmiş oluyorlar. Harıkalar...

    YanıtlaSil
  7. aylin'e katılıyorum haha! ben de aynı şeyi düşündüm :D bir de ben zencilerde selülit olmadığına inanıyordum galiba, görünce bir sevindirik oldum :))
    yine de çok seksi duruyor ama, beğeniyorum bu kadını..


    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com

    YanıtlaSil