Jennifer Lopez son günlerde neler giydi?

6/20/2011





$arap gibi kadin ifadesi bu goruntulere 'cuk' oturuyor. Yillar gectikce serpiliyor, guzellesiyor.

You Might Also Like

24 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. açık renk elbiselerine bayıldım. herve leger elbiseler artık biraz baymış olsa da görüntü tam kum saati.. yaşasın kıvrımlar :) ilk resimde küçük parmaklar ayakkabılardan atlayıp kaçmak istiyorlar ve çok rahatsız bir görüntü yaratıyorlar ama olsun .. saçlarının tonu harika..

    YanıtlaSil
  2. ilk resimd ayakaılar ve son resimdeki çizmeler haricinde çok şık ama sanki bu aralar biraz fazla tesettürlü iyiniyor gibi.. neden acaba?

    YanıtlaSil
  3. ne giyerse giysin bence çok yakışıyor fakat ilk resimde sanki ayakkabı bir numara büyük gibi :)

    YanıtlaSil
  4. ne giyse yakışıyor, çok begeniyorum

    YanıtlaSil
  5. gerçekten çok gzlleşti (=

    YanıtlaSil
  6. İlk resimdeki beyaz topuklular olmamış Parmakların birleşme mesafesi görünmemeli bu tür ayakkabılarda ..

    YanıtlaSil
  7. Beyaz elbise bombaymış gerçekten
    Ama bu kadında bir orantısızlık var bir çözemediğim
    Omuzumu dar .Kafasımı vucüduna göre büyük :)
    Ehhhh ne laf söyledim be taş gibi Jennifer e :)))

    YanıtlaSil
  8. Wallahi öyle ne kadar hoş görünüyor. er giydiği güzel ve kendine de yakıştırıyor. Bayıldımmm...
    http://cocoshtrend.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. gözlüklerine bayıldım, markası ne acaba?

    YanıtlaSil
  10. aynı soruyu soracaktım... gözlükler ??? :)

    YanıtlaSil
  11. son fotoğrafta flaştan dolayı sanırım bacakları farklı renklerde görünüyor :D ama taş gibi cidden..

    YanıtlaSil
  12. Bu kadina bide kalcalari buyuk derlerdi zamaninda:) simdi bide kim kardashian i gorsunler

    YanıtlaSil
  13. Elbiselerin hepsi cok güzel ama 4. elbiseye bayıldım :))
    http://plus-38.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Bu cerebrity'lerin kac tane giydirini var, o ayakkabilarin hep bir numara buyuk olusunun nedenleri var buyuk ihtimalle, sonucta yuruyen kendileri ve buyuk ayakkabi giydiklerinin farkindalar.

    Bence ayaklari nasir yada su tutup cirkinlesmesin, iz kalmasin diye hep bir numara buyuk ayakkabi giyiyorlar.

    YanıtlaSil
  15. yine çok güzel olmuş hatun ya:)

    YanıtlaSil
  16. 3. resimdeki üstü boncuklu işlemeli beyaz elbiseye ve altına giydiği ten rengi topuklu ayakkabıya bayıldım....Birde makyajını çok doğru yapıyorlar, çok ama az gibi görünen şekilde, bronz latin güzelliğini gözler önüne serip dudaklarına nude renklerde ruj kullanıyor..Emin olun bizim ünlüler gibi kırmızı pembe vs rujlar, belirgin allık kullansa bu kadın çok yaşlı gözükür.İşi biliyor hatun:))

    YanıtlaSil
  17. butun kiyafetleri guzel gercekten cok zayiflamis bence bu haliyle ne giyse yakisir...gozluklerde harika...en cokta en son elbiseyi begendim...AYNUR

    YanıtlaSil
  18. Ayakkabılarının büyük olmasına illet oluyorum !
    Ama JLO cidden şarap gibi kadın :)

    YanıtlaSil
  19. ben bu desenli elbiseye bayıldım türkiyede bulabileceğimiz mağza varmı acaba

    YanıtlaSil
  20. Cook Guzel bir kadin !
    Filmlerine de bayiliyorum!

    Birde benim Bloguma goz atin! :)

    http://the-littlepinkdiary.blogspot.com/

    xx Esra

    YanıtlaSil
  21. dost başa düşman ayağa bakarmış ama ilk fotoda ayakkabıları beni öldürdü ya, büyük oturmamış çirkin..pöff

    YanıtlaSil
  22. en sondaki elbiseyi çok beğendim.vintage desenler 70 leri anımsatıyor..saçların rengi tam istediğim gibi..

    YanıtlaSil
  23. Taş Gibi Hatun desem, abartmış olmam değil mi :)

    YanıtlaSil
  24. ilk fotoğraftaki ayakkabı büyük mü bana mı öyle geldi bilemiyorum ikinci fotoğrafta ise ayakkabının da üstündekinin de taşlı olmasını biraz fazla buldum üç ve dört güzel

    YanıtlaSil