Kate Middleton makyajı

6/05/2011



Kate Middleton ve Prens William'in dugun firtinasi sona erdi ama hala etkileri suruyor. Kate'in dugunde yaptigi makyajin videolu anlatimini izlemek icin tiklayin. 

kaynak

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. olur tabii:) teşekkürler bu faydalı paylaşım için...

    YanıtlaSil
  2. ben de düğünümde böyle bir makyaj istiyorum! çok teşekkür ederim paylaşım için, bu videoyu ezberleyene kadar izleyeceğim ;)


    www.kirmizisarapkadehi.com -- izleyicilerimiz her 20 kişiye ulaştığında sürpriz hediyeler!

    YanıtlaSil
  3. çok seviyorum Kate'i , her zaman abartısız, zarif. Saçları da çok güzel, değil mi? :)

    YanıtlaSil
  4. makyaj yanii böyle şeyleri abartmanın hiçbi anlamı yok!!!

    YanıtlaSil
  5. Bence de çok güzel, bizde de renkli ya da kopkoyu gri farlarla boyuyolar gelinleri, bi de farı üçgen şekilde uzatıp kaşla filan birleştiriyolar:)Bence en güzel gelin makyajı böyle işte, makyaj değil gelin dikkat çekmeli.Özellikle yanaklarını beğendim,taptaze görünmüş.

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler paylaşımın için, çok faydalı bir video, ama ben aynısını yapmak için bu derece sabırlı olabilirmiyim bilemiyorum, bu arada kız neredeyse prenses Kate'ten daha hoş, yüz hatlarını çok beğendim.tez zamanda ezberlemek lazım şu videoyu!

    www.hayalgemisinde2kisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. yanağına allık sürmeden önce bi şey sürüyor. o nedir. parlaklık vermesi için mi bilgilendirir misiniz? merak ettim.inci

    YanıtlaSil
  8. bilen yok mu :( inci

    YanıtlaSil
  9. Kesinlikle çok kibar olduğunu düşünüyorum...

    YanıtlaSil