Kristen Stewart @ MTV Movie Awards

6/07/2011



Kristen Stewart bir guzellesmis, baki$lari degi$mi$, bir haller inmi$ uzerine. Haksiz miyim?

You Might Also Like

17 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. çirkin ,itici bildiğin vampirellaa:))

    YanıtlaSil
  2. bana aynı geldi hatta yorgun gibiydi 2.resimde gözlerinin altı torba olmuş yakındakine fotoşop yapmışlar galiba:S

    YanıtlaSil
  3. hiç hoş bir kadın değil nasıl bu kadar popularite kazanmış hayret bir durum.

    YanıtlaSil
  4. papuçlar süper ..

    YanıtlaSil
  5. Wallahi ben çok beğeniyorum. O asi rockçı hallerindense bu hali çok daha güzel:)
    http://cocoshtrend.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. o elbisesinin göğüs kısmını yukarıya çekmek istiyorum saldırıp.Elime bir fırça alıp saçlarını taramak, sırtından omuzlarını itip teyzem gibi "dik dur göğüs dışarı göbek içeri" diye bağırmak istiyorum. ne yapsam kar etmeyecek sanki ama. yapasım var dayanamıyorum imdat deli oldum tutamıyorum kendimi, kapıyorum sayfayı.....

    YanıtlaSil
  7. bence harika görünüyor, çok değişik bi havası var baktıkça bakası geliyor insanın.

    YanıtlaSil
  8. bu göz makyajı ona yakışıyor, saçlarını da beğendim gayet hoş görünüyor.

    YanıtlaSil
  9. Kıyafetine bayıldımm.

    YanıtlaSil
  10. Blogumuzda hediye veriyoruz :)
    http://cocoshtrend.blogspot.com/2011/06/hediye-veriyoruz.html

    YanıtlaSil
  11. Afedersiniz ama ucuz kadınlara benzemiş bence,o saçların hali ne allahaşkına? doğallıksa eğer sebebi doğallık da bir yere kadar.

    YanıtlaSil
  12. bence hoş tamam makyaj fln yapıyor ama en azından diğerleri gbi süs bebeği değil diğerlerini de bi görsek saçlarını öyle halini kristen bu haline rağmen gayet hoş doğal güzellik :D

    YanıtlaSil
  13. Kadında bir çekicilik var,güzel gözlerinden kaynaklı olsa gerek.

    http://kendincee.blogspot.com/2011/06/galatamoda-2011den.html

    YanıtlaSil
  14. Gozleri cok guzel bence :)

    Birde benim bloguma goz atin
    http://the-littlepinkdiary.blogspot.com/

    xx :)

    YanıtlaSil
  15. kız dik duruyo ya bu kadar oluyo ben bu halını seviyorum ne yaparsa yapsın tam olarak o hollywood kızlarına benzemıyo ohh iyi oluyo .d.d

    YanıtlaSil
  16. Gerçekten çok güzel ya. Güzel demek bile yetmez o kadar yani.

    YanıtlaSil