Lily Allen Evlendi!

6/13/2011





Ingiliz sarkici Lily Allen ve sevgilisi Sam Cooper evlendi. Lily'nin gelinligi oldukca sade. Kendisine yakistirdim. Siz nasil buldunuz?

You Might Also Like

17 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. buketine bayıldım ve sanırım gelinliği ile ilgili beğendiğim tek şey de buket oldu... umarım mutlu olur, mutlu görünüyor...

    http://www.kirmizisarapkadehi.com/

    YanıtlaSil
  2. Ben çok özensiz buldum. Gelinliği alelacele seçilmiş, makyajı ise özensiz yapılmış gibi. Gelinlere has o ışık Lilly Allen'da yok resmen. Hiç olmamış.

    YanıtlaSil
  3. Fazla vintage, gerek yok bu kadarına, saçı başı da bi dağınık, koskoca Lilly Allen bu mudur?

    YanıtlaSil
  4. bence tam lily allen tarzı - bebek de yolda madem gayet iyi saklamış... buketi de kollarını da çok sevdim, straplez sevmeyen biri olarak oldukça sade ve zarif.

    YanıtlaSil
  5. ben gelinliği çok beğendim..

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle hayir, olmamis. Bu ne bicim gelin böyle? yataktan yeni cikmis gibi? gelin dedigin daha alimli daha sik daha zarif olmali. Zaten Lilly den shaby (garbage) beklenirdi. Hic sasirmadim!.

    YanıtlaSil
  7. duvak ve kaküller olmamış onun dışında gayet şık. Saçlar daha ön planda olabilirdi ve yüzünü kapatmamalıydı. duvak rahibe tarzı gibi bişiy olmuş. Normalde çok sempatik olan lilym birazcık antisempatik olmuş o kadar kusur kadı kızında da olur diyerekten mutluluklar diliyorum:))

    YanıtlaSil
  8. valla bu yabancı starlar ve ünlüler heb bölee dogal lar çok takdir ediyorum bizde bir gala oluyo bir dugun olyo heryer boyaa kıyafetler sacma sapan ben çok begendim takdir ettim bravoo

    YanıtlaSil
  9. çok fazla nostaljikmiş.duvağını hiç beğenmedim..yalnız çiçeği şirinmiş..

    YanıtlaSil
  10. perdelik dantelden yettiği kadarı boyuna kalan kısmı enine büzgü yapılıp takılmış gibi. küçük kızlara yapılan bir gelinlik modeli gibi olmuş. Duvağı da yanlardaki katmerli çiçek detayı falan bir garip durmuş. geline sade ve zarif takı yakışır bunda hiçbir şey yok. aman hiç olmamış kısaca ..

    YanıtlaSil
  11. Sanirim ben de bir tek buketi sevdim. Ozellikle duvak tam bir felaket, kahkul bitiminden basliyor. Ustune de kulaklarini soguktan korumak icin beyaz ponpon takmis gibi.

    YanıtlaSil
  12. gelinliği görür görmez kate middleton'un kötü bir çakması olmuş dedim.hiç beğenmedim cık olmamış ı ıh!

    YanıtlaSil
  13. Karl Lagerfeld tasarımı bir gelinlikmiş. Çok kıskandım :)

    YanıtlaSil
  14. mükemmel bir vintage! hayalimdeki gelinlik! tam lily allen gibi zevkli bi kadına göre.

    ama bizim şatafata düşkün türk kadınlarına hitap etmez, onlar zerafetten çok gösteriş peşinde oldukları için...

    tek kelimeyle şahane! Karl Lagerfeld tasarımı zaten, fazla söze gerek yok

    YanıtlaSil
  15. kate (prenses) in gelinliğine benziyo üstü zaten bu sene daha bunun gibi 98474848 tane gelinlik görücez gibi ne diyelim hayırlısı...

    YanıtlaSil