Mavi Gri Fuşya Ayakkabı{m}

6/18/2011


3 renkli ayakkabilarimi 1,5 ay kadar once Trendyol'dan almistim. Ilk defa bu hafta i$e giderken giydim ama tam tadini alamadim. Bu hafta sonuna ve bu guzel havaya yaki$irlar diye dusunuyorum. 

You Might Also Like

17 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Banu çok güzelmiş ayakkabın :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel, şeker gibi :) Güle güle giy.

    YanıtlaSil
  3. ay aman allahım çok cicilerrr :)

    YanıtlaSil
  4. ayyy çokk datluuu bunlar :D
    güle güle giy

    YanıtlaSil
  5. bayıldııımm modeline rengine :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. ya bende de böyle bi ayakkabı var ama neyle giysem diye düşünüyorum bana bi kombinle yardımcı olabilir misin ??

    YanıtlaSil
  7. bayıldım cok guzel ayakkabı :DD

    YanıtlaSil
  8. çok eğlenceli bir ayakkabı. kombin yapmnası da oldukça zevkli olur. güle güle giy.

    YanıtlaSil
  9. Genelde kıyafetler konusundaki yorumlarınıza katılıyordum fakat bu ayakkabılar konusunda sizinle aynı fikirde değilim.Beğenmedim.

    YanıtlaSil
  10. Bende de bunlarin duzleri var ! Bayiliyorum bu ayakkabilara :)

    Birde benim bloguma goz atin

    http://the-littlepinkdiary.blogspot.com/

    xx Esra

    YanıtlaSil
  11. bayıldım renklerine,güle güle kullan :)

    http://kendincee.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Gerçekten çok hoş bu tarzlar çok moda artık ve benim de çok hoşuma gidiyor, ben topuksuzlarını tercih ediyorum ama bunlar bir harika. :)

    YanıtlaSil