Molly Sims

6/27/2011


Ne zarif ve sade bir goruntu... Hatta yaz geceleri icin enfes bir kombin ornegi. 

You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. üstünün yakası biraz daha açık olup omuzlarını gösterseymiş daha güzel olurmuş ama renklere ve görüntüye yine de bayıldım :)


    http://www.kirmizisarapkadehi.com/ -- izleyicilerimize masterchef ferhat'dan tatlı sürpriz!

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle abartıdan uzak gayet sade ve çok hoş duruyo vee pantolona bayıldım bıtane de ben ıstıyorum nerde bulabılırm ?

    YanıtlaSil
  3. tam benim tarz,tek kelime ile bayıldım,,,

    YanıtlaSil
  4. bayan çok zarif ancak kıyafet sçimini çok beğenmedim

    YanıtlaSil
  5. pembiş pantalon ne şirinmiş, hem hanım hanımcık hemde farklı (= çok beğendim...

    Banucum bizede bekleriz (=

    www.junkocean.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. moly sims.... çok beğenirinim zten. hatun güzel zaten gıydıklerı de ykışmış

    YanıtlaSil
  7. sizi ve blogunuzu protesto ediyorum sadece izleyici toplayana kadar günde 3-4 post izleyicin olup reklamlardan pata kazanınca haftada 1 tane oda belki ee ev geçimin kolay yolunu bulmuşsunuz asözde akademisyen hanım

    YanıtlaSil
  8. Sevgili salincaktaikikisi bence artık herkes çantasının içini göstersin,makyaj malzemelerini tanıtsın eğer böyle birşey yaparsanız ben kefilim .ziyaretçi toplarım,bende yollarım

    YanıtlaSil
  9. bende eskisi gibi sIk yazi girmeyi cok ozledim ancak islerim son 2 aydir inanilmaz yogun, degil bloguma kendime bile vakit ayiramiyorum maalesef :(( bu durum benide rahatsiz ediyor, ancak bir sure daha boyle devam edecek gibi gorunuyor.

    canta olayini dusunuyorum, mesela seninle baslayabiliriz ;)

    YanıtlaSil
  10. Sevgili salincaktaikikisi bence artık herkes çantasının içini göstersin,makyaj malzemelerini tanıtsın eğer böyle birşey yaparsanız ben kefilim .ziyaretçi toplarım,bende yollarım

    YanıtlaSil
  11. Tamam hazırlıyorum o zaman :D Çantamın içini :D

    YanıtlaSil
  12. Yalnız ben bi site açıcam sende ordan kopyala yapıştır yapcaksın olurmu siteyi tek bilceksin ben mail kullanmayı bilmiyorm resim eklemeeyi filan

    YanıtlaSil