Penceremden İstanbul

6/18/2011


Oncelikle hepinize guzel bir hafta sonu diliyorum. 

Istanbul'da hava guzel! {fotografi 20 dk once cektim} Hatta oyle guzel ki beni uyutmadi! Pek tatli sabah uykumdan bile kiymetli bir hava var. Tadini cikarmak gerek ;)

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Sizin oralarda hava da güzelmiş, manzara. Ben de Anadolu yakasından yarım saat önce dışarıya bakıp ne tuhaf hava var dedim, rüzgarlı kapalı :) 1 İstanbul 2-3 mevsim, alıştık ta artık.

    YanıtlaSil
  2. karşı tarafı da zumla canım, kapalı bizim havamız, azcık güneş yollasana bizeee :))

    YanıtlaSil
  3. Kalabalık filan ama ben İstanbulu seviyorum,paylaştığın için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. ya benim de kafam karıştı şimdi. siz ankara'da yaşamıyor muydunuz :) yorumlara cevap yazmıyorsunuz biliyorum ama bu konuya bir açıklık lütfen :)

    ayşe

    YanıtlaSil
  5. cryzgirl; $i$li

    ayse; i$ seyahati icin ankarada'ydim, ama istanbul'da yasiyorum.

    YanıtlaSil
  6. Aaa siz amerikada yasamiyomuydunuz iyice kafam karisti :)

    YanıtlaSil