Prada Denim Çanta

6/01/2011


Canta biraz reklam tabelasi gibi ama modeli cok hosuma gitti. Nasil bulduk?

You Might Also Like

26 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bu ve bunun gibi çantalar için üste reklam ücreti ödenmesi lazım. böyle ayaklı reklam gibi gezmekten utanç duyarım, gezene de açıkçası gülerim ..

    YanıtlaSil
  2. Çanta iyi hoş da genel olarak rüküş geldi bana. Belli bi stili yok, toplama gibi olmuş Ayakkabılar superga gibi geldi bana öyle mi banucum?

    YanıtlaSil
  3. Vala idare eder ben LV üstüne denim çanta tanımam :))

    YanıtlaSil
  4. Ben cantayi kullanis acisindan cok begendim, bence guzel bir model, ozellikle okullu ogrenciler icin cok uygun. Ama hic kaliteli gorunmuyor, gercekten o sapi, o metal kisimlar vs. Ustelik marka yazisinin buyuklugu konusunda diger kisilere katiliyorum. Bu canta orjinal mi acaba...

    YanıtlaSil
  5. markanın logosu çok büyük durmuş onun dışında fena değil.

    YanıtlaSil
  6. katılıyorum tatlım resmen elinde reklam panosu taşıyormuş gibi görünüyor..

    YanıtlaSil
  7. Süper bir çanta bence, alıp laptop çantası yapmak istiyorum:))

    www.hayalgemisinde2kisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. çanta hiç güzel değil değil bence ayrıca saçları da çok ucuz görünüyor naylon gbi sanki

    YanıtlaSil
  9. Kesinlikle güzel bir çanta

    YanıtlaSil
  10. Bence Rihanna yeni bir dövme yaptırmaya gitmiş

    YanıtlaSil
  11. yaaa bende kıyafetine bayıldımmmmm.. nasıl güzel bişe öyle yaa... kot dışında bişi giymeyen biri olarak ilk defa bi elbise beğendim.. bulabilirmiyiz bu tarz bişi???

    YanıtlaSil
  12. o değil de ilk resimde arkada duran kadının dora the explorer baskılı çantasını fark ettiniz mi?

    www.kirmizisarapkadehi.com -- izleyicilerimiz her 20 kişiye ulaştığında sürpriz hediyeler!

    YanıtlaSil
  13. Üstünde o kadar büyük prada yazmasaydı harika bir haftasonu çantası olabilirdi benim için :)

    YanıtlaSil
  14. çanta ve ayakkabının elbiseyle olan uyumunu kavrayamadım.güzelim elbiseyi mahvetmiş:(

    YanıtlaSil
  15. Cok rüküs Cok basit geldi bana, ama modeli ehh iste iyimis.. Ayakkabilara Bayildimm bende istiyorum :)

    pinkberryscloset.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Ayakli prada reklam tabelasi olmus rihanna.Gercekten asiri rukus gorunuyo.Cantanin modeline bayildim sadece:)

    YanıtlaSil
  17. dövme mi yaptırıyor tekrar merak ettim acana neresine ve ne yaptırıcak :) Çantasın beğenmedim zaten denim çantaları hiç sevmem..

    YanıtlaSil
  18. çok kro yahu nesini beğendiniz

    YanıtlaSil
  19. ayakkabının markasını biliyor musunuz ? çok güzelmişş ben ayakkabıya bayıldım :)) çantada fena değill :))

    YanıtlaSil
  20. ayakkabının markası superga.

    YanıtlaSil
  21. Beğenmedim malesef... Ama bir LOUIS VUITTON çantaya asla hayır demem :)
    http://cocoshtrend.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  22. bende ayakkabılarına bayıldım ve superga değil bunlar markası ne bilen varsa söyleyebilirmi?

    YanıtlaSil
  23. tam bir kıro zenci

    YanıtlaSil
  24. ayakkabıların markası -VANS-

    bana şu elbiseyi nerden nasıl bulabılırım bırı bır fıkır versın:) fotorafa 2 gunde 79674 kere baktım sırf elbıse ıcın cok muthıs bır sey degıl ama sadelıği ile muthıs bır şıklık yakalanabılır.bulamazsam diktiricem kafaya konuldu. :)

    YanıtlaSil
  25. ayakkabı 'vans era'

    YanıtlaSil