ROC Multi-Action Make-up Remover Milk

6/18/2011


ROC'un urunlerini Amerika'da yasadigim donemde severek kullaniyordum. Turkiye'ye dondukten sonra bir suru cilt bakim urunu denemesinin ardindan yine ROC'a dondum. Makyaj temizleyici {nemlendirici + tonik ozelligi de var} losyonu oldukca hafif bir formule sahip. Ciltte yagli bir his birakmiyor. Dahasi cildi oyle boyle degil, muhte$em temizliyor. Kullandigim goz makyaji temizleyicilerinden ve mevsimsel alerji vs sebeplerden dolayi goz cevremde kuruluk olusmaya baslamisti. Bu urunle kuruluguda yendim. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Ozellikle yaz aylarinda bir milyon tane cilt bakim urununu ayni anda kullanip cildinize yuk etmeye hic gerek yok. Bu losyon bana yetiyor. Ayrica krem, tonik vs kullanmama gerek kalmiyor. Kisaca $iddetle tavsiye ediyorum. {Watsons'ta 37 TL'ye satiliyor. Denemek isterseniz deneme boyu losyonlari Watsons'tan isteyebilirsiniz.}

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. İlk defa bi tavsiye edilen ürün alıcam yarın watsons'tan bunu alayım:) bakalıım:)

    YanıtlaSil
  2. cok memnun kalacagini dusunuyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Harikasın Banucum. Çok teşekkür ederiz. İyi ki varsın:)
    http://cocoshtrend.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Hem göz hem de yüz makyajı için kullanılabiliyor muu?? E şahaneymiş o zaman. Benim cildim çok kurudur, bir şekilde baş edeibliyordum nemlendiri içinde yüzerek ama yaklaşık bir haftadır benim de göz kapağımda ve göz altımda kuruluklar oluştu. Denenebilir sanki :)

    YanıtlaSil
  5. tam da böyle bir şeye ihtiyacım vardı ve ne alsam diye düşünüyordum. yarın gidip alıcam. iyi ki yazmışsın :)

    YanıtlaSil
  6. dediklerinizin hepsine katılıyorum ama gözlerimi o kadar yakıyor ki ben bir daha almayacağım.

    YanıtlaSil