Topuklu Ayakkabı & Şort

6/06/2011


Bu goruntuyu seviyorum: kisa $ort ve topuklu ayakkabi. Yalniz bacaklarindaki yara izlerini biraz kapatsaymis daha hayirli olurmu$ sanki.

You Might Also Like

22 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Evet, topuklu ayakkabı her kıyafete yakışıyor. Gerçi bu ayakkabıyı beğenmedim ama ceket muhteşemmm...
    http://cocoshtrend.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. cepleri dışarı taşmış şortları çok çirkin buluyorum.. bunu görmezden gelirsek çok hoş olmuş

    YanıtlaSil
  3. sivri burun ayakkabıları hiç sevmiyorum ,bu görüntüde tek hoşuma giden:ceket:Dçok güzelll

    YanıtlaSil
  4. şort biraz küçük mü gelmiş ne? fermuar kısmı garip görünüyor. yine de şortlarla ve kısa eteklerle topuklu giymek, bacakların daha güzel görünmesi açısından her zaman iyi fikirdir :)



    www.kirmizisarapkadehi.com -- izleyicilerimiz her 20 kişiye ulaştığında sürpriz hediyeler!

    YanıtlaSil
  5. gözlükleri çok güzelmiş ondan başkas bir şeye de bakamadım:))) acaba modelini markasını bilen var mı?

    YanıtlaSil
  6. o değil de ben gözlüğe bayıldımm , rengi harika modeli de

    YanıtlaSil
  7. kot mini şort çok alakasız olmuş.üzerindeki tüm parçalar klasik giyim detayları.beyaz klasik kumaş pantolon olurmuş, o şortun yerine..

    YanıtlaSil
  8. yara izlerini kapatsa bence de iyi olurmus, biraz da kilo vermeli kesinlikle. gozlugunu begendim yalniz:)

    YanıtlaSil
  9. Yara-bere kısmı feci hakikaten ama, bacakları güzelmiş valla, cılız değil, kaslıymış.. Kıyafeti çok hoş, özellikle gözlük-ceket-şort kısmı. Kısa şort altına ben de topuklu ayakkabıyı beğeniyorum ama, bu ayakkabıyı beğenemedim ben. Ne biliim, eski gelin ayakkabılarına benziyo, başka bişey olmalıydı sanki..

    YanıtlaSil
  10. Hatunun bacaklar biraz kalın mı ne?

    YanıtlaSil
  11. şort hiç olmamış basit kaçmış.

    YanıtlaSil
  12. gözlük victoria beckham 2011 yaz kol. olabilir,emin değilim ,blogumda onun koleksiyonuyla ilgili birkaç gün önce post yapmıştım,bakabilirsiniz.Ben de jean şorta bayılıyorum,ama bu kot don:)u giyemem:)ayakkabılar kötü,tek beğendiğim sivri burun ayakkabı louboutin pigalle,o olsa beğenirdim belki,yaralar rezalet.http://arzkoc-arzununtrendgnl.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. e bu kızın bacakları çirkinnnn!

    YanıtlaSil
  14. ben de severim o ikiliyi ama bu görüntü berbat! bacaklar fazla etli ve düzgün değil. yaralar da cabası. olmamış.

    YanıtlaSil
  15. üst taraf iyide topuklular hiç hoş olmamış. altı kaval üstü şişhane modası :)

    YanıtlaSil
  16. bu kızın yüzü ne kadar güzelse fiziğide o denli kötü kalın bacaklar kalın bel, boynu da hem kalın hem kısa

    YanıtlaSil
  17. yara izleri ve futvolcu baldırları fena fena:))

    YanıtlaSil
  18. bacaklar cok kotu duruyo ya yara ızlerıde cabası.Gözlük blumarine'in bu modele yakın bı gözlugu vardı ona bakabılrsınız.

    YanıtlaSil
  19. Kısa şortlarla topukluları yakıştıramıyorum sandalet veya converse çok daha yakışıyor.Sanırım biraz alışılmışın dışına çıkmamkla alakalı.

    http://kendincee.blogspot.com/2011/06/galatamoda-2011den.html

    YanıtlaSil
  20. kısa şort+topuklu ben çok seviyorum ve giyiyorum.. hilary'nin kıyafetini de beğendim ama ayakkabının rengi ve modeli uymamış sanki.. onun dışında üzerindeki herşeyi sevdim, başta gözlükler!
    bacakları da güzel duruyor, kaslı ve sağlıklı..


    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. Bacakları bayağı güzelmiş. Fit görünüyor, çırpı bacak değil.

    YanıtlaSil