Yaza hazırlık diyeti

6/14/2011


Uzun zamandir hayatimdan kareleri eklemiyordum. Hemen bu ak$amla giri$ yapalim istedim. 

Evettttt, geleneksel 18373037. kusuruncu Diyet $enliklerime hosgeldiniz. Ben yine diyetteyim. Duzenli beslenmeyi hayat tarzi haline getirememis bir insan evladiyim. Bu yuzden yaz donemleri adeta tutu$uyorum. Hamur i$i ve tatlilari hayatimdan cikardim. Izgara, salata vs ile aksam yemeklerini gecistiriyorum. Bu aksam somon izgara ve roka salatasi yedim. Gordugunuz gibi karsimda hamburger yiyenler oluyor, hatta arkasindan cheesecake fasli vs ama umursamiyorum. Ilk gunler bariz mutsuzdum. Sanirim yavas yavas alisiyorum. Hadi bakalim hayirlisi..

Mekan: Tribeca Cafe

You Might Also Like

19 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Pes etmek yok Banucum :)))
    Gerçi ben fazlan olduğunu düşünmüyorum ama insanın kendini rahat hissetmesi de önemli. Kolay gelsin, bu arada menün harika gözüküyor...
    http://cocoshtrend.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Fotoğrafı görünce bu nasıl diyetmiş ben de istiyorum dedim ama inceleyince sağ köşedeki salata kasesi gerçeği anlattı bana :) aynı durumdayım, 3 gündür süren diyet ve karşımda çılgınca yemek & tatlı yiyenlerlr iyice zorlaşıyor, kolay gelsin diyorum :))



    http://betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Ama diyet için bu porsiyon büyük değil mi? :)))

    YanıtlaSil
  4. hadi bakalımmm hayırlı olsun :) bende diyetteyim (!) :D

    YanıtlaSil
  5. offf ben de bu aralar sınav stresinden sürekli abur cubur yer oldum ve ömrümde kilolarım kadar sadık bir şey tanıyamayacağımı anladım :( sabır dilerim sana da bu süreçte...

    starting my diet tomorrow :)) :P


    http://www.kirmizisarapkadehi.com/

    YanıtlaSil
  6. Bana kalırsa senin somon daha iştah açıcıc görünüyor :)

    YanıtlaSil
  7. Bende sendenim. Ama güçlüyüz ve dayanacağız. 61,3 kiloyum diyetisyene başladım bakalım nasıl olacak.

    YanıtlaSil
  8. O püreyi yemedin di mi?:DYediysen hamburger yiyen arkadaşından daha çok kalori aldığını söyleyebilirim:D
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  9. Banucum o somon izgara ve altındaki patates püresi çok enfes duruyor... (= yani o hamburgeri boşver elbette bir senin yemeğe bak bir kuru hamburgere :P ama cheesecake kısmı tamamen ayrı galiba (= neyse afiyetler olsun...

    YanıtlaSil
  10. r u kiddin'? o somon ızgara salata ve patates püresi ile evlenebilirim bile o derece mükemmel o derece baştan çıkarıcı o derece iştah açıcı .. o kadar somon+patates püresi ile kilo verebiliyorsan bebeğim sen allahın şanslı kullarından birisin .. benim diyetim sadece roka salatası olurdu ki ona da sadece limon ekleyebilirim..

    YanıtlaSil
  11. Kocaman tabak dolusu balık ve patates. Nasıl diyetse?

    YanıtlaSil
  12. bu diyet yemeği mi :) normalini düşünemiyorum bile.

    YanıtlaSil
  13. Bence bu diyet yemeği değil sadece somon olsa hadi neyse püre hamburgerden daha kalorili eğer bunu yediyseniz ve tabak diyet tabağı ise :))))) sadece gülüyorum siz kendinize ziyafet çekmişsiniz

    YanıtlaSil
  14. bir atasözü vardır ama şuan onu yazmasam daha iyi:) kibarcası daha ne yiyeceksin şekerim maşallahın var bende istiyorum senin diyetten

    YanıtlaSil
  15. somon en yaglı balıktır diyet derken kalori almıssın:)

    YanıtlaSil
  16. pureyi elbette yemedim, somon'un derisinide yemedim, izgara oldugu icin oldukca hafifti, yaninda roka salatasiyla harika gitti, haftada 1 balik yemek iyidir :)

    YanıtlaSil
  17. ben asıl karşında oturan arkadaş kuş kadar hamburgere ne kadar para verdi onu merak ettim.

    YanıtlaSil
  18. ay bu arkadaslarin yorumlari beni benden aldi, banu'cum bir agiz tadiyla kisisel fotograflarini koyamicakmisin ya..

    YanıtlaSil
  19. Herkes uzman olmus diyet konusunda, midesi olan konuusyor Banu hanim:)
    Diyete girseniz suc, girmeseniz suc, yiyin gitsin be!
    Keske bende balik sevsem de, su halimden kurtulsam!

    YanıtlaSil