Charlene Wittstock ve Monaco Prensi II. Albert'in Düğünü

7/06/2011






Kraliyet ailesine gelin olmak kolay degil. Ama Charlene Wittstock'ta dogal bir asalet var. Ancak ta$imasi gereken unvanin altinda ezilmemesi icin O'nu destekleyecek ve her ko$ulda hep yaninda olacak bir e$e ihtiyaci var. Monaco Prensi ise gayet donuk, ilgisiz gorunuyor. Basinda cikan haberlerde zaten ne kadar capkin ve umursamaz oldugunu okuduk. Acikcasi Prens'te cok fazla i$ik goremiyorum. Umarim yanilirim. 

You Might Also Like

7 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Senin yayımladığın fotoları gördükten sonra yabancı sitelerden de baktım, kızcağız pek mutlu değil gibi sanki, buruk bi tebessüm var hep suratında... Albert'in maceraları pek meşhurdu geçmişte, umarım karısını üzmez.. Yalnız hatun sporcu fiziği sayesinde giydiklerini çok iyi taşımış..

    YanıtlaSil
  2. Yazık bu kıza yaaaaa:((( ben izlerken içim daraldı, birde ağlaması falan, çok büyük baskı altındaymış gibi hissettim, neden evlendiki bu zamparayla!!!!Prens olacak bu adam hayli çapkın ve birsürü gayrimeşru çocuğa sahip biriymiş...!Charlene ise asalet kraliçesi ne kadar hoş bir bayan, ne söyleyeyim umarım mutlu olur:(((Hiç inancım yok yaa:((

    YanıtlaSil
  3. İşte benim Gelin başım ....

    YanıtlaSil
  4. Facebook'ta sayfana uyeydim.fakat simdi sayfani bile acmiyor.Beni bloke mi ettin anlayamiorum ???

    YanıtlaSil
  5. çok üzgün görünüyor gelin. Çok yazık..

    YanıtlaSil
  6. Geçen hafta gazeteden okuduğuma göre düğünden önce 3 defa kaçmaya çalışmış çünkü prensin evlilik dışı 3. bir çocuğu olduğunu öğrenmiş ve skandal olmasın diye kraliyet ailesi araya girip ikna etmişler ama şimdi balayında kaçar mı acaba diye konuşuluyor yüz ifadesinin sebebi belli.

    YanıtlaSil
  7. Gelinler çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil