Deichmann 2011 Yaz Ayakkabı Modeli

7/13/2011




Deichmann Turkiye'nin gonderdigi ayakkabilarla bir suredir a$k ya$iyorum. Daha once de buna benzer bir cift ayakkabi almistim ama bunlarin tarzini ve kalitesini daha cok begendim. Te$ekkurler Deichmann!

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. gerçekten güzel gözüküyorlar, bir arkadaşım sürekli Deichmanndan alıyor ayakkabılarını henüz denemedim ben ama bunlar hoşuma gitti....

    YanıtlaSil
  2. bayıldım buna bennn hem platform hem de topuğu çok uzun değil :) rahatmış gibi geldi :) deichmann da görmemiştim ben bunları yeni mi geldi ki..

    YanıtlaSil
  3. ay o ayakkabı ile ask yasanır tabi.
    zahmetsiz kapına kadar geldiyese hem de.

    YanıtlaSil
  4. Ben de demirören'deki şubeye bakmıştım, gerçekten çok kötüydü. Fiyatlar ucuz, kabul ediyorum. Ama daha ordayken sökük dikişli naylon pabuç gördüm, daha satın alınmadan sökük. Herhalde 2 haftada ruhunu teslim eder. Genelde Dubai'li turistler gidiyo zaten, C&A gibibi yer. Ama bunlar güzelmiş. Bi giy söylersin kaliteli mi değil mi.

    YanıtlaSil
  5. uzaktan bakinca bile kalitesi(zligi)ni anliyorsun bu markanin.

    YanıtlaSil
  6. bedava sirke baldan tatlı...

    YanıtlaSil
  7. ne bu yorumların hali anlamadım!? siz de çooooooooooookkkk iyi bir blogger olun - ki bu ciddi bir mesai ister!- size de gelsin. yani millet blogculuktan ne işler alıp, ne paralar kazanıyor, sen hala 40 TLlik ayakkabı blog sahibesine hediye geldi diye laf sokuyorsun sektörü, dijital pazarlama'nın ne demek olduğunu azcık öğrenin gençler!!

    YanıtlaSil
  8. blog sahibi nerdeyse arkadaşım, hayatını öyle dikkatli takip ediyom.

    ayakkabı da bok gibi, dijital pazarlama bu zaten, reklam var, tepki var, burda okuyacaklar ve gidip almayacaklar. çünkü reklam iki yönlü. televizyonda olsa ah ne güzel diyip gidip alıcaktı. ama şimdi almıycak, kapiş.

    YanıtlaSil
  9. Deichmann mağazasında satılan ayakkabıların farklı markaları var. Bazıları gerçekten çok kötü mallar ama bazıları gayet güzel ve ucuz fiyatına rağmen kaliteli. Örneğin bu resimdeki ayakkabı 5th Avenue, bence en iyisi. Graceland ve Catwalk da fena değil. Ben 5th Avenue ve Graceland ayakkabılarımın çok kullanışlı ve sağlam olduklarını söyleyebilirim. Hatta tavsiye bile ederim.

    YanıtlaSil
  10. gasilhanecim neden üstüne alındın? bedava sirke baldan tatlı deme gafletinde bulunan 'adsız'aydı benim yorumum. yoksa deichmann'ın kalitesiz olduğunu H&M giyen, zara giyen, mango giyen, deichmann giyen gibi herkes bilir:)) kapiş?!

    YanıtlaSil