Emma Watson @ NYC premiere of Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 2

7/12/2011



O goz makyaji nedir oyle Emma? Elbisenin rengi ise icimi karartti. Kisaca bu sefer olmamis diyorum. Ya siz?

You Might Also Like

22 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. zorlasalar bi elbise bu kadar çirkin olabilir miydi merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Elbiseyi beğenmedim. Göz makyajı ise uzaktan idare eder ama yakından bi acayip :/

    YanıtlaSil
  3. o bıyıklarını alsaydı keşke.. hiç olmamış hiiiiç!

    YanıtlaSil
  4. Ben Emma Watson'ın tarzını çok beğenenlerdenim ve bu galada da gayet güzel bir elbise seçimi yaptığını düşünüyorum..

    Saçı ve makyajı da güzel görünüyor..

    Bende bloguma beklerim..

    www.gizem-mystery.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. aksine benim hoşuma gitti ,fantastik bi dünyadan çıkmış gibi sanırım filmin konseptine uymaya çalışmış.

    YanıtlaSil
  6. bizim çoook beğendiğimiz klasik tipler gibi ışıldamasada farklı bi tarzı var ve bence bunu çok güzel yansıtmış..

    YanıtlaSil
  7. Bence olmuş ama ya:) küpeleri çok güzel. bu kızın böyle yarı gotik bir tarzı var. başkası olsa yakıştırmam ama onun tarzını bildiğim için beğendim.

    YanıtlaSil
  8. berbat bir elbise çok kötü görünüyor. aynaya bakmamış galiba :))

    YanıtlaSil
  9. Bencede olmamış.Genç kızdan çok kocaman kadın olmuş gbi.Oysaki kısa saçlar ona çok yakışmıştı.

    YanıtlaSil
  10. bence her zamanki gibi çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  11. Bence özellikle makyajı etkileyici olmuş. Ben çok beğendim.

    YanıtlaSil
  12. Bi tek küpesi ve yüzüğü güzel gerisini çöpe at gitsin yüzük ve küpeye ulaşabildiğim yer ise;

    http://www.boybeyipirlanta.com/

    YanıtlaSil
  13. Emma Watson her yerde yasina gore kiyafet bulmakta zorlandigini soyluyor. Genelde tarzini begeniyorum ama bu kiyfeti ben de begenmedim.

    YanıtlaSil
  14. Bence filmin konsepti ile muhteşem uyumlu

    YanıtlaSil
  15. bence hayal kırıklığı:(

    YanıtlaSil
  16. kesinlikle katılıyorum çok vasat bir görüntü olmuş

    YanıtlaSil
  17. ben bu kızın gysilerini seviyorum genelde ama bundan pek hoşlanmadım açıkçası...

    YanıtlaSil
  18. Bende sana katılıyorum.Zaten son zamanlarda hiç beğenmiyorum.

    YanıtlaSil
  19. göz makyajını da elbisesinin modelini de hiç beğenmedim
    renk biraz kötü ama yine de idare eder

    YanıtlaSil
  20. cidden hazır kuaföre gitmişken o milyon dolarlarından 2 dolarcığına kıyıp ta çat çat bıyık aldırsaydın keşke :( ama o gözündeki sarı taş dışında elbisesi falan çok iyi aylar geçmesine rağmen

    YanıtlaSil