Jennifer Lopez ve Marc Anthony Boşanıyor!

7/16/2011


Bu haber unlu ciftler hakkinda cikan 'fos' haberlerden biri degil. Ikili basin aciklamasi yaparak bosanmaya karar verdiklerini acikladi. Uzucu...

You Might Also Like

9 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. çok bile sürdü ,sırada kate ile tom var bence

    YanıtlaSil
  2. yok ya bunların evlilekleri yürümüyo 2side ünlü olunca egolar cakışıyo bence:)

    YanıtlaSil
  3. ben zaten hiç alaka kuramamıştım başından beri.

    YanıtlaSil
  4. Ben yakıştırıyordum, ikiside Latin kökenli ortak noktaları çok ve ikiside şarkıcı..Ayrıca çocuklarıda var, yazık olmuş ...

    YanıtlaSil
  5. isabet olmuş!
    JLO gibi bi kadın bu çingene adamda ne buldu ki en başta zaten.Hele ikizlerden erkek olanı aynı babaya benziyor maymun gibi.
    Gazetelerde çirkin eniştenin hayli maço olduğunu ve JOya kıskançlıktan göz açtırmadığını okudum,taşıyamayacağın kadınla neden evlenirsinki be adam!
    Yürü be taş yavru JLO kim tutar seni,yeni aşklar seni bekler güzelim.

    esin

    YanıtlaSil
  6. Ne diye evleniyorlar anlamıyorum. Evlen boşan , evlen boşan.Biz sıkıldık onlar sıkılmıyor.

    YanıtlaSil
  7. belki de belkide gulben de bu yuzden bosaniyordur :))

    YanıtlaSil
  8. bi jennifer e bak bide marc a bak adm hiç yakışıklı deyil am sesi güzel

    YanıtlaSil