Loreal Köpük Saç Boyası

7/02/2011


Kopuk sac boyasi sacini kendi boyamayi tercih edenler icin bence devrim niteliginde bir bulu$. Bir kere uygulamasi kolay ve pratik. Sampuan gibi bir yapiya sahip oldugu icin saclarin her yerine nufuz ediyor. Yani geleneksel boyalarda oldugu gibi saclarda boyanmami$ yer kalma ihtimali sifira iniyor. Kullaniminin ise diger boyalara gore daha temiz oldugunu soyleyebilirim, akma derdi vs yok. 


Saclarimin rengi koyu kahve oldugu icin Loreal Saf Kahve rengini tercih ettim. Koleston'unda kopuk boyasi cikmis. Fiyati hemen hemen ayniydi (14 TL). Kutunun icinde pompali bir $i$e, boya, balsam ve bir cift eldiven var. Dikkat etmeniz gereken tek sey siseyi calkalamamak. Sadece 2 kere ba$ a$agi cevirmeniz yeterli. Sonuctan cok memnun kaldim. Bu rahatligi yasadiktan sonra eski usul sac boyalarina donu$ yapmam cok zor. 

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bende Koleston'u denedim. O da güzelll ve pratik. Bunu da denemeliyim.

    Keşke saçın fotosunu da koysaydın Banu :))

    ps; azla yetinmeyen okuyucu :p

    YanıtlaSil
  2. Evet canım ben de saçımı ilk defa kendim boyadım Koleston köpük boya sayesinde. Uygulaması çok kolay ve ben çok memnun kaldım :)

    YanıtlaSil
  3. flame; tamam canim, yarin cekip eklerim ;)

    sibella; bence de, bir daha klasik boyalari kullanmam. :)

    YanıtlaSil
  4. mail yolladım çantamı gösterdim ndn bakmıosn

    YanıtlaSil
  5. TR'de var mı bu boyadan? Varsa nerede satılıyor bir bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
  6. Harika bişiymiş buuuu :D:D Böylece saçımı bi türlü kızıl yapmayan sewgili düşünceli kuaförümden kurtulmuş oluorum:D:D:D

    YanıtlaSil
  7. çok pratik gözüküyor ancak dendiği gibi açık kahveye boyandığında koyu kahve sonuç mu elde ediliyor böyle söylentiler var. sen ne dersin?

    YanıtlaSil
  8. Bende sarı olan saçlarımı kuaförde kahveye boyatmıştım,akmış iyice bakır bir renk olmuştu.Sonra bende lorealin köpük boyasını sizin resmini eklediğiniz saf kahve rengini aldım boyadım saçımı.2 tane almıştım ben saçlarım uzun olduğu için iyice masaj yaparak boyadım ama arka taraflarda aralarda biraz az uyguladığım yerler olmuştu.Ve yıkadığım da saf kahve diye beklerken bildiğin parlak simsiyah bir renkle karşılatım.Esmer olduğum için kendime pek yakıştıramadım bu rengi ama pekde olumsuz yorum almadım.Ama kuaförde boyattığım saç 3 ay içinde tamamen akmışken bu boyayla boyayalı tam 10 ay oldu ve saçlarımda sanki boya yokmuş gibi,o kadar doğal ki,sayesinde kendi doğal saç rengime kavuştum.Boyalı yerlerle uzayan saçlarım o kadar uyumlu ki.Kesinlikle memnun kaldım.

    YanıtlaSil