Makrome bileklikler & Makrome bileklik yapımı

7/09/2016




Eskiden bu bilekliklerden çok yapardım. Sonra modası geçti ve modası geçen hemen her şey gibi yeniden moda oldu. Yaz aylarında rengarenk bileklikler çok şirin duruyor. Yapılışının  fotoğraflı anlatimi burada. Enjoy!

You Might Also Like

10 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. aahh superr ..bu bilekliklee bayılıyorumm..hemen deneyecegimm...

    YanıtlaSil
  2. ortaokuldayken bir arkadaşım yapardı,çok sevimliler...

    YanıtlaSil
  3. Şöyle bi tutorialı kaç ay aradım allahım sen nası buluyosun.. Googleda bakmadığım yer kalmadı:) oha çok çok iyi bulmuşun hemen hediyelik yapıym

    YanıtlaSil
  4. Eveeet biz de yapmıştık bir zamanlar:) Blogumuzda hediye veriyoruz, ilgilenenler için;
    http://cocoshtrend.blogspot.com/2011/07/hediye-cuzdan-ister-misiniz.html

    YanıtlaSil
  5. Çocukken ne çok yapardım. Boncuklusundan falan da yapardım yaa. Hey gidi. :)

    YanıtlaSil
  6. evet eskiden ben de yapmıştım ancak şimdi unuttum :)
    Banucum yemek tariflerinden mahrum bırakıyorsun epeydir (neredeyse aylardır blog güncellemeyen ben :P diyorum bunu ) sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  7. süpperlerrr :))
    http://studiorainistanbul.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Merhaba; Uzun zamandır sizi takip ediyorum bir ricam olucak. Mimar Sinem hanıma ulasmaya calışıyorum önceden bi blog sayfası vardı ama ulaşamıyorum kendisine yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim sevgiler.
    Gülşah

    YanıtlaSil
  9. bir zamanlar bu örgü bileklikler modaydı... bir de hatırlar mısınız bilmem pirinç üzerine isim yazdırılan kolyeler vardı :) bulduğum fotoğraf;

    http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/44633/

    YanıtlaSil
  10. bunlar harika :) bende de bi tane var ama yeniden yapabilirim, bana şans getirir belki :)

    YanıtlaSil