Pembe ve Kırmızı Uyumu

7/21/2011




Uyumsuzlugun uyumu boyle bir$ey olsa gerek. Emma Stone'un beyaz teniyle peki$tirilmi$ cici bir goruntu. Sevdim!

You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ben hiç sevmedim..üstündeki, ince triko mu ne acaba?

    YanıtlaSil
  2. gözlerinden ürktüm desem;)

    YanıtlaSil
  3. garip ama guzel olmus.

    YanıtlaSil
  4. ben hiiiçç sevmedim :(

    YanıtlaSil
  5. Etek şeker gibi görünüyor :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. çook kötü olmuş yahu.pembe ve kırmızının muhteşemliğinin berbat bi örneği gibi

    YanıtlaSil
  7. son resimde bacakları korkunç ayrıca bende hiç ama hiç beğenmedim

    YanıtlaSil
  8. Ben renk uyum(!)unu sevmedim. Kumaş uyumu da yok ayrıca... Etek tok bir kumaştan, üstündeki ise ucuz görünmüş eteğin yanında... Ben en fazla bir kotla beraber giyerdim bu trikoyu. Muhtemelen hiç giymezdim ya; neyse. :D
    Makyajı ürkütücü geldi bana da...
    Ama en tuhafı, o çantanın olay mahallinde ne işi olduğunu bileniniz var mı? :)

    YanıtlaSil
  9. elbise bence çok kötü ya ! bacaklarıda bembeyaz korkunç..

    YanıtlaSil
  10. Ben nedense pek beğendim, kendinden güzel bir insan ondan belkide, dediğiniz gibi renksiz cildine renk getirmiş kıyafetler.

    YanıtlaSil