Şampuan şişmanlatıyor!

7/02/2011


Zaten zararli olduklarini biliyorduk ama kozmetik urunlerle ilgili okudugum her yeni arastirma sonucu beni sasirtmaya devam ediyor. O zaman soruyorum. Tamamen kokusuz ve organik bir sampuan ve sabun oneriniz var mi?

*Radikal Gazetesi - 2 Temmuz 2011

You Might Also Like

8 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Böyle yazınca makaledeki kadını ve çalışmasını araştırdım. Yayınında böyle bir rol oynayabilirler, henüz işin başındayız, bilmiyoruz demiş. Bir de şişmanlığa neden oluyor demiyor, şişmanlığa ufak bir etkisi varsa bile kullanılmasın diyor. Ülkemizin klasik gazeteciliği, abartarak sunmuşlar. Ama tabii ki organik ve kokusuz ürünleri kullanalım, çevreye zararlı kimyasalları kullanmayalım :)

    YanıtlaSil
  2. ayy bi an asırı panıklemiştim cnm ya paylaşım için tşkler,marjonun arastrmacı kşiliğine hyran kaldım buarada

    YanıtlaSil
  3. merhaba arkadaşlar,dört ay önce büyük bir tereddütle ersağ ürünleri kullanmaya basladım.ilk zamanlarda tamamen doğal olduklarına inanasım gelmedi.ama kullandıkça doğal olduklarını gözlerimle gördüm.kozmetik ve temizlik ürünleri var.temizlik ürünlerini elinize krem gibi sürüp tamamen zararsız olduğunu görebilirsiniz.şampuanı sacımdaki sedefler bile iyi geldi.tüm ürünlerini severek kullanıyorum,tavsiye ederim,ilgilenirseniz internet adresi:www.ersag.com.tr

    YanıtlaSil
  4. ben dalan'ın sabunlarını kullanıyorum. tatile gittiğim zaman fabrikalarını gezmiştim, olabildiğince geleneksel şekilde üretiyorlar. zeytinyağı kullanıyolar yağ olarak. gözümle gördüğüm için içim çok rahat. ama şampuan konusunda tereddütteyim bende, önerisi olan var mı?

    YanıtlaSil
  5. Ben uzun bir süredir, tamamen yerli ve sertifikalı organik şampuan olan organicum'u kullanıyorum ve çok memnunum, saçımın cidden temizlendiğini hissediyorum ve beslendiğini de.

    YanıtlaSil
  6. ben tamamen organik olan zeytinyağlı sabun kullanıyorum.dedemler yapmış ...cildimi gerçekten yumuşacık ve parlak yapıyo.sizede bu tarz sabun önerebilirim.hem kokusuda harika...

    YanıtlaSil
  7. yoğun saç dökülme problemi yaşadığımdan ötürü keşfettiğim fresh line markasını şiddetle tavsiye ederim, kimyasal hiçbi madde kullanmadıkları waadlerini her fırsatta dile getiren bu marka gerçekten hakkını weriyor. özellikle katı sabun şeklinde çıkarttıkları şampuan enfes. avucunuzun içini dolduracak büyüklükte olup plastik kabının içinde satılıyor ve saça sadece iki üç kere sürmeniz deli gibi köpürmesine yetiyor. hem pratik hem de hemencik bitmeyen bi şampuan. fiyatı da 35 tl. tawsiyemle kullanan herkesten on puan aldı. sizlere de tawsiye ederim, en azından bi kere mutlaka deneyin derim. sewgiler. merwe.

    YanıtlaSil
  8. Sampuanlar zararli maddelerle dolu. Ben bir kimyagerim ve no olsuklarini cok iyi biliyorum. Markette satilan hicbir urunu kullanmayin derim ben. Ama isi abartan dogalcilardan da uzak durun, yani kimse kanser olmak istemiyor tamamda bir sabuna 10 lira sampuana 25 lira istemekte nedir. Maliyeti kac kurus bunlarin. DOA diye bir marka var zararsiz icerikli fiyati da 7,5 lira icerigine baktim gercekten dogru. Yani zararsiz mal kullanacam diye servet odemeyin...

    YanıtlaSil