Silikon Kalça Dolgusu

7/30/2011


Bugun Trendyol'da 'acaba ne alsam, para harcayip rahatlasam" diye dolasirken silikon kalca dolgulu ic camasirlariyla karsilastim. Once garip geldi haliyle. Ben totoyu eritmeye calisirken bazi hatunlarin hafif totolu olmak icin ugrasiyor olmasi garip celi$ki vesselam. Silikon kalca dolgularinin dolgulu sutyenler gibi bir mantigi var aslinda. Arkalarda cep varmis. Dolgular oraya yerlestiriliyor. Valla ne biliyim. Totonuzun duz gorunmesinden filan sikayetciyseniz deneyebilirsiniz belki. Benim asil merak ettigim konu $u. Yoksa yuvarlak hatlar, kalcalar populer mi oluyor? Yani bunu bilelimde ona gore kilo almamak icin kastirmayalim, azicik dondurma filan yiyelim. (Yaz bitiyor daha bir kasik dondurma ancak yemisimdir, yazik bana)

You Might Also Like

11 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. her şeyden vazgeçerim dondurmadan asla :)

    YanıtlaSil
  2. ahhahaha çok güldüm :)
    bence Türk kadınlarının buna hiç ihtiyacı yok :D


    xo

    www.heelsaremydrugs.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. 1. Kim Kardashian bundan kullaniyor. Gecen sezon bolumlerinden birinde acik renk elbise giymis boyle hop belli, ay bulsam da o kareyi sana yollasam. Ben sok olmustum o kadar buyuk bir popon var zaten ne gerek var!

    2. Yuvarlak popisler hep populer olsun! Ben cok begeniyorum =) Minicik veya duz bir popise her zaman tercih ederim. Zira o nedenle Brazil Lift Butt diye bir dvd seti aldim, bir turlu zaman yaratip soyle duzenli yapamadim. Ama bir kac kez yapma firsatim oldu cok iyi!

    YanıtlaSil
  4. Bunlar yapay duruyor elbisenin altında,tavsiye etmem.

    YanıtlaSil
  5. hiç doğal bi görüntsü yok hatta çok itici duruyo, popo ile bütünleşmiyor, tavsiye etmem. sonunuz ahu tuğba olmasın !!

    YanıtlaSil
  6. bende var yazın sıcaktan giyilmiyor,evet elbiseden ve ince kumaşlı herşeyden izi çıkıyor,ama silikonun değil o cepli külodun kenarlarının.İnce bişey giyinince pek farklı olmuyor ama kışın jeanlerle ve bazı şeylerle iyi duruyor,benim gibi poposunu biraz daha çıkık isteyenler alabilirler...:)

    YanıtlaSil
  7. ne demişler ; Yemeğin salçalısı, kadının kalçalısı:)) büyük toto makbul tabi... öle daha hoş duruyor bence;)) bizimkiler doğal valla hiç bölyle şeylere gerek yok:))

    YanıtlaSil
  8. bence ve çoğu erkeğe göre dolgun kadın her zaman favoridir. rihanna beyonce jennifer lopez hebsi bence muhtesem cılız kadınları asla begenmedim beğenmiyorum beğenmicem:)

    YanıtlaSil
  9. Çoğu erkeğe göre dolgun kadın favoridir denmiş amma, amaç o ise o cepli külot illa meydana çıkacak! Bridget Jones anı yaşamak istemeyen bence bunlardan uzak dursun.

    YanıtlaSil
  10. Bunların daha gerçekçisi korse şeklinde penti de de var. İlk gördüğümde baya şaşırmıştım. Ama hakikaten poposu çok düz insanlar da var. O zaman ideal orantıyı yakalayamıyorsun. Bel kalın duruyor üst kısım kilolu gözüküyor. Falan filan. Ama tabi lerde erkeklerde hayal kırıklığına sebep olacağı bir gerçek. :D

    YanıtlaSil
  11. kiloyuda mı modaya göre alıp veriyorsunuz?

    YanıtlaSil