Şirine

7/26/2011



Sizce hangisi daha $irine?

You Might Also Like

21 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. sarı saçla yadırgayacağımı düşünürdüm ama hiç yadırgamadım açıkçası.çok tatlı bi kadın yaa:)

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım :) nefis bişeymiş bu, elbise yani :)

    YanıtlaSil
  3. çook güzel bi kadın bu katy..
    esmer hali ayrı bu hali ayrı güzel olmuş.. cildi içinse söyleyecek söz bulamıyorum.. enfesss...

    YanıtlaSil
  4. bende katy perry ile ilgili post yaptımm:)) kesinlikle katy daha şirine:) zaten şirine tutkunu olan ben bu elbiseyi görünce bir süre gözlerimi alamadım:)

    YanıtlaSil
  5. hem şık hem sempatik o kacaman gözleriyle çok datlu olmuss

    YanıtlaSil
  6. Katy Perry'nin yeni saçlarını çok beğendim, hele bu makyaj ve elbise ile harika tam şirine olmuş. Bu kadar güzel yakıştırdıktan sonra karikatürize tarzları incelemek ayrı bir keyif oluyor :)


    http://betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. bu kadını oldum olası beğenmiyorum aplak suratı var:D

    YanıtlaSil
  8. tabii ki şirine:)

    YanıtlaSil
  9. ben hiç şirinlik göremedim...

    YanıtlaSil
  10. katy ye sarı saç yakışmış ama eski hali daha güzeldi

    YanıtlaSil
  11. katy ye sarı saç yakışmış çok sevimli olmuş

    YanıtlaSil
  12. katy'e sarı saçın gideceğini hiç düşünmezdim ama hakikaten güzel olmuş ve vücudu da daha güzel görünüyor genelde abartılı ve saçma bulduğum giyim tarzını bu sefer beğendim velhasılı hoş! :)

    YanıtlaSil
  13. benim bildiğim katy zaten sarışın hatta saçlarını esmer tonlarına boyattıktan sonra meşhur olmuş..

    YanıtlaSil
  14. Merhaba; Uzun zamandır sizi takip ediyorum bir ricam olucak. Mimar Sinem hanıma ulasmaya calışıyorum önceden bi blog sayfası vardı ama ulaşamıyorum kendisine yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim sevgiler.
    Gülşah

    YanıtlaSil
  15. sarı saç yakışacak yakışmasına ama başka tonda bir sarı.bu çok kötü bence :)..bu arada elbise de kendisi de çok sevimli :)

    YanıtlaSil
  16. Mükemmel gerçekten.Elbiseye bayıldım =)

    YanıtlaSil
  17. iyi ki yuzunu maviye boyamamis

    YanıtlaSil
  18. Oje de mavi olsaymış keşke.

    YanıtlaSil