The Twist and Pin Saç Modeli

7/31/2011


Kuafore gidecek vaktinizin kalmadigi zamanlarda uygulayabileceginiz pratik-hizli bir sac modeli. Enjoy!

You Might Also Like

6 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. ya zaten oldum olası kuaförde saç yaptırmaya pek ısınamamışımdır... kolay bir işe bile yüksek ücret alıyorlar ve bir düğün için bile nadir gitmişimdir. Evde makinelerim olur kendim kafama göre yaparım.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş.bence gelin saçı bile olabilir. teşekkürler paylaşım için:)

    YanıtlaSil
  3. Buna çok benzer bi modeli kullanırım ben de zamanım olmadıgında ama harika bi video olmuş, süpersin !!

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel yaa boş zamanlarımı saçlarımı yaparak geçirmek istiyorum :D

    http://kendincee.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. günde sayısız kere duş aldığımız yaz günleri için süper bir saç, ayrıca basit olmasının yanında çok da çekici!

    YanıtlaSil
  6. Gıcık oldum video'ya.
    Dakka bir gol bir ''Burası da kışın Avustralya'' ehehe. filan. Dalga geçer gibi. O ne güzel memlekettir öyle.
    Ha saç evet güzeldi.
    Benim aklım Sydney'de kaldı ama :)

    YanıtlaSil