Umca Solüsyon'un Faydaları

7/31/2011

faydaları

Yaklasik 2 hafta kadar once klima-sicak hava + klima-sicak hava arasinda gidip gelmekten hasta oldum. Klasik burun akintisi, halsizlik, hapsurma, yani ne ararsaniz var. Yatak do$ek surunmedikce doktora gitmeyen bir insan evladi olarak solugu hemen eczanede aldim ve bana soguk alginligi icin bir ilac ve vitamin vermesini soyledim. Adini ilk defa duydugum bitkisel UMCA SOLUSYON'u onerdi. Sonucta hastaydim ve kaybedecek cok bir $eyim yoktu. Aldim. Denedim. Gunde 3 defa yarim bardak suya 30 damla damlatarak ictim. Normalde en az 1 hafta hastalikla bogu$urdum, 2-3 gun gibi kisa surede toparlandim.

Belki cogunuz zaten bu damlayi biliyordur, hatta kullananlar kendi yorumlarinida yazarsa sevinirim. Ilac kullanmaktan cok daha iyi oldugunu dusundugum icin burada paylasmak istedim. Umarim ne hasta olursunuz ne de bu damlayi kullanmak zorunda kalirsiniz. Ama eger olurda hasta olursaniz benim gibi yapmayin ve UMCA'yu kullanmadan once doktorunuza dani$in olur mu? :).  (Fiyati 29,50 TL) 


Peki nedir bu damlanin icerigi?

"Umca Solüsyon; sardunya köklerinden çıkarılan bir öz içermektedir.
Vatanı Güney Afrika olan bu bitki, orada uzun bir süredir geleneksel tıp uygulamalarının bir parçası olarak kullanılmaktadır. Umca özü bronşit, sinüzit, anjin (boğaz ağrısı), viral enfeksiyonlara bağlı burun akıntısı ve farenjit olgularında etkili olduğu saptanmıştır.
Umca özü, bağışıklık sistemini güçlendirici antiviral özelliklere sahiptir. Ayrıca bazı bakterilere karşı antibakteriyel etkisinin yanısıra antioksidatif özelliklerine sahiptir. Bunun dışında, organizmanın bağışıklık sistemini güçlendirdiği ve solunum epitel hücrelerinin silia vurum sıklığını artırarak balgam söktürücü etkiye sahip olduğu da bildirilmiştir.
Bu nedenle Umca, değişik akut ve kronik enfeksiyonların özellikle de üst solunum yolları enfeksiyonları ve kulak-burun-boğaz enfeksiyonlarının tedavisi için uygundur.
Umca uygulaması ile öksürük, ateş, boğaz ağrısı, halsizlik-yorgunluk gibi yakınmalarda hızlı bir iyileşme sağlanabilmektedir. Kaynak "

You Might Also Like

27 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Çok geçmiş olsun. Ablam senin gibi klimalardan 39 derece ateş yatıyor. Hemen ablama önereceğim bu vitamini. Sağlıklı günler =)

    YanıtlaSil
  2. ablana cok gecmis olsun Secil, damlayi denesin, faydasini gorecektir. bu havada hasta olmak hic cekilmiyor :(

    YanıtlaSil
  3. Ben de kullandım bu ilacı,bitkisel kaynaklı olduğu için hatta çekinmeden kullandım ve gerçekten de düşük dirençli biri olmama rağmen çok kısa zamanda toparlandım ve hayretler içinde kaldığımı hatırlıyorum,kısaca bana çok iyi gelmişti.

    www.icimdekikedi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun,şu sıra bende boğaz ağrısı ve hapşırıkla boğuşuyorum alıp denemeli teşekkürler
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun öncelikle..Bende bademciklerimden çok çekiyorum.Her kış illaki yüksek ateşle 1 hafta geçiriyorum.Bana doktorum vermişti bu solüsyondan.Suya koyup içmiştim evet ama huyum kurusun hafiftende olsa değişik bir tat aldım ve kullanamadım..Ama gerçekten çok işe yaradığını söylüyorlar.

    YanıtlaSil
  6. 3yasindanberi oglumda kullaniyorum mucize gibidir :) bende hasta olacagimi hissettigim an aliyorum butun semptomlar hemen hafifliyor bazen baska ilaca gerek kalmiyor :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de kullandım bu solüsyonu cnm, çok ağır hasta olduğumdan çok etkisini göremedim ama hafif nezle, grip gibi hastalıklarda çok işe yarıyor, hasta olacağınızı hissettiğiniz anda kullanırsanız hasta olmuyorsunuz. Gerçekten faydalı bir ilaç. Tadı da sanki kayısılı gibi geldi bana (:

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun , aslında bahsettiğin belirtiler alerji belirtisi de olabilir, çünkü bende aynı dertten muzdaribim, soğuk-sıcak geçişlerden etkileniyorum hemen..

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, Happy Mixy' nin oğlu gibi benim oğlum da yaklaşık 3 yaşından beri doktor tavsiyesiyle bu solüsyonu içer. Öksürüğü bir türlü geçmeyen kardeşime de içirmiştim bir keresinde bir iki gün içerisinde iyileşmişti. Doktorumuzun verdiği diğer ilaçların yanı sıra bunu da almayı hiç ihmal etmiyorum.

    YanıtlaSil
  10. Gecmis olsun, iyilesmenize sevindim. Ben de bunun Alman versiyonunu kullaniyorum, Umckaloabo. Zaten ev doktorumuz onermisti, burda cok zorunlu kalmadikca antibiyotik kullanilmiyor, zaten gidip eczaneden recetesiz alinamiyor pek cok ilac. Ama bu ilaci recetesiz almak mumkun. Doktorum ise yaramazsa tekrar gelin demisti, ama hic gerek kalmadi. Kesinlikle ise yariyor ozellikle hastaligin baslayacagini farkedip alirsam ertesi gune hic bir seyim kalmiyor, hatta annem hep buradan Turkiye'ye goturur, artik gerek kalmadi demek ki, ordan da alabilir.

    YanıtlaSil
  11. geçmiş olsun. benim de önce kronik faranjit sanılan sonra alerjik rinit denilen sonu gelmeyen nezle ve öksürük semptomlarıma son vermişti. çok iyi bir destek. vitaminden veya immuneksten iyi bence.

    YanıtlaSil
  12. umca yı ben çok uzun zamandır biliyorum ve kullanıyorum. bu ilaç özellikle daha hastalığın başında vücutta kırgınlık, üşüme, yorgunluk gibi belirtiler olduğunda yani tam anlamıyla hasta olmadan önce kullanıldığında çok çok daha etkili.. herkesin evinde bi umca olmalı bence.. haberiniz olsun ;)

    YanıtlaSil
  13. Geçmiş olsun. Biz de umcayı ailece dönem dönem kullanırız evde de her zaman bulunur. Özellikle hasta değilsen bile, bazı geçiş dönemlerinde (iklim değişikliği, normalin dışında efor sarfettiren taşınma gibi yorgunluklar ya da stresten kaynaklı metabolizma zayıflamaları) önleyici bir yöntem olarak kullanabilirsin. Sabah akşam aç karnına 1 bardak suya 10'ar damla damlatırsan bünyeyi kuvvetlendirir. Mucize bir şey :)

    YanıtlaSil
  14. benimde eşim grip oldu akşam üstü çok fena olduydu orhan eczaneye gitte grip semtonlarını giderici bir sey al dedi bende nöbetçi eczaneyi buldum ilaç istedim durumu anlattım oda bana umca solusyonu önerdi aldım ve kkullandık yanındada taylot kullandık iki günde hiç bir şeyi kalmadı bide önemli olan şu hamileler ve çocuk emziren anneler kullanmasın

    YanıtlaSil
  15. Sizlere umca nın bi diğer faydasını da söyleyeyim fıstıklar, hepiniz nezle, soğuk algınlığı gibi hastalıkların ilk evrelerindeki rahatsızlıkları giderdiğini söylemişsiniz ama ben bu ilacı UÇUK için kullanıyorum inanılmaz bişey yahu..
    8 ay önce 2 haftada bir uçuk çıkarmaya başlamıştım UMCA yı duydum hemen aldım denedim ve 8 aydır hiç uçuğum çıkmadı.. ta ki bu sabaha kadar :) son 3 gecedir çok korktum onun etkisi var muhtemelen ama 6 ayda bir yenileseydim eminim çıkmayacaktı bu sabah koşarak eczanelerde aradım ve buldum hemen aldım suya damlatıp içtim, aynı zamanda az miktarda pamuğa damlatıp uçuğun üstüne koydum eminim 2 güne bişeycik kalmayacak :) kışa ve yaza girerken 20 ml umca tüketirsek eminim ne hasta oluruz ne uçuk görürüz :)
    Sağlıcakla kalın. Risus

    YanıtlaSil
  16. bu ilacı sürekli mi kullanmak gerekiyor yoksa sadece enfeksiyon esnasında mı. bilgi verirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  17. merhabalar bende bı yakınımın tavsıyesıyle aldım uc gundur kullanıyorum sımdıden etkısı gosterdı dıyebılırım herkese tavsıye edılebılcek bı solusyon acil şifalar

    YanıtlaSil
  18. Bağışıklık sistemi için önerebileceğim ürünler
    http://oncekadinsonraanne.blogspot.com/2012/11/bagsklk-sistemi-icin-onerebilecegim.html

    YanıtlaSil
  19. KIZIM 16 AYLIK
    BURUN VE GENİZ AKINTISI ŞİKAYETİ İLE GİTTİK VE BİZE UMCA DAMLAYI VERDİ DOKTOR GÜNDE 3 DEFA 10'AR DAMLA OLARAK.
    ÇOCUDA VERİRKEN SU İLE KARIŞTIRIP VERİN ÇÜNKÜ BİTKİSEL OLDUĞUNDAN TADI ACI İÇMEYE BİLİR.

    AMA BU İLAÇ BİTKİSEL OLDUĞUNDAN REÇETESİZ SATILMAKTADIR.
    BEN BİRKAÇ GÜN KULLANDIM YAN ETKİLERİ 38-38,5 CİDDİ ATEŞ YAPIYOR VE ÇOK DENGESİZ SAATLERDE YAPIYOR.
    UYKUDA BİLE OLABİLİYOR TAKİP ETMENİZ ÇOK ZOR BİRDE REÇETESİZ BİR İLACA GÜVENEMEM ALLAH GÖSTERMESİN BİRŞEY OLSA REÇETE İLE SATILMADIĞINDAN NE DOKTORU NEDE BAŞKA BİR KURUMUN YAKASINA YAPIŞABİLİRSİNİZ.

    ALTERNATİF BİR İLAÇ KULLANIN TAVSİYEM

    YanıtlaSil
  20. grip sonrası kuru öksürük yerleşmiş gibiydi kullandım 2 günde geçti, umca yı önce kardeşim kullanmış ve soğuk algınlığı başlangıç belirtilerini umca kullanarak ortadan kaldırmıştı.umarım yan etkileri yoktur..,

    YanıtlaSil
  21. Bloğumda umca damladan bahsederken yazınızı okudum ve postumda bu yazıya yönlendiren bağlantı koymaya karar verdim ;) Sizi de bloğuma beklerim.. www.handegezer.com

    YanıtlaSil
  22. Kesinlikle korkmacan kullanin astim hastasi oglum var ki gribal enfeksiyon yasamamasi gerekiyor yoksa tikanip hava makinasina bagki kaliyor ama umcayj kullandigimizdan befi cok sukur gec bile kalmisim cocuk antibiyotik kullanmaktan bikmistk artik ama umcayla antibiyotiklere veda ettik.inanilmaz biseyde neden dr Ntibiyotigi dayiyor ckcuklara boyle dogal yollar varken bilmiyorum

    YanıtlaSil
  23. Yalnız ilaç alkol içerikli bilginize (metanol)

    YanıtlaSil
  24. Ben kızım için aldım girip olmak üzereydi hapşıryordu gözleri kızarıktı ağrıyordu ve burnu tıkalıydı.ilacı kullandığı gece sanki ateşi çıkacaktı fakat ateşini ölçükten yarım saat sonra kızım bir terledi ve ateş yok oldu şuan sadece biraz burnu hafif tıkalı ama hasta değil bencede fayda etti

    YanıtlaSil
  25. Adsız, bu ilaç içeriğinde alkol var demiş.

    Peygamber Efendimiz (asm):
    "Üzümden içki yapılır, hurmadan içki yapılır, baldan içki yapılır, buğdaydan içki yapılır, arpadan içki yapılır. Ben sizi bütün sarhoş edicilerden yasaklıyorum." [Ebû Dâvud, Eşribe 4, (3676); Tirmizî, Eşribe 8, (1873)]
    buyurmakla, bu meyve ve yiyeceklerde fıtrî olarak bulunan alkol oranlarına işaret ettikten sonra, bu alkol oranlarını özel işlemlerden geçirip mayalandırmak sûretiyle fazlalaştırarak sarhoş edici bir düzeye getirip bunu içmeyi yasakladığını bildiriyor. Dikkat edelim: haram kılınan, alkolü arttırılmış içecektir, sarhoşluk veren içkidir.
    Bu açıdan etil alkolün de çeşitleri vardır. Belli bir mayalama süresini aşmayan alkoller caizdir. Ancak mayalaşma oluşmuş alkoller caiz değildir. Örneğin kefir gibi helal bir yiyecek az bir süre bekletilirse caizdir. Ancak belli bir müddet mayalanması için beklenirse caiz olmaz.

    Kaynak: http://www.sorularlaislamiyet.com/article/16290/etil-alkol-haram-midir.html

    YanıtlaSil
  26. selam uzun bir uçak yolculuğu sonrası burun tıkalı kulak duymuyor boğaz şişti ilk gün 3 kez 30 ar damla kullandım hepsi geçti bayıldım

    YanıtlaSil