Denise Richards

8/05/2011



Denise Richards'in saclarini, hafif bronz tenini ve i$iltisini cok begeniyorum. Uzerindeki elbisenin rengi ve modeli ise cok tatli. Siz nasil buldunuz?

You Might Also Like

15 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bayıldım, çok güzel...Bu saç modelini nasıl elde edebiliriz acaba....

    YanıtlaSil
  2. saç rengine ayıldım, bayıldım :))
    bu aralar hafif bir değişiklik peşindeydim, sanırım aradığım rengi buldum... tam zamanında girilmiş bir post oldu bu, teşekkürler Banum :)

    YanıtlaSil
  3. Zaten bebek gibi, gözler, saçlar şahane, elbisesine de bayıldım, hem rengi, hem modeline

    YanıtlaSil
  4. çok güsel bir kız

    YanıtlaSil
  5. kolları çirkin.

    YanıtlaSil
  6. nedir bu kadincagizin charlie sheen den cektigi, halbuki ne hos bir bayan! hic hakediyor mu?-nergiz

    YanıtlaSil
  7. Bu kız tam bir barbie baby !

    YanıtlaSil
  8. çok hoş görünüyor beğendim:)

    YanıtlaSil
  9. Bu saç modeline Bihter maşası deniyodu bi ara. Kıskaçsız maşayla saçı yüzden dışarı doğru saracak şekilde yapıyosun

    YanıtlaSil
  10. herşeyiyle harika zaten kadın güzel :)) ama keşke ayak parmaklarındaki oje ve ellerindeki oje aynı olsaymıs benim gözümü tırmaladı :)

    http://lamagiedemb.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. çok güzel bir kadın gerçekten =)

    YanıtlaSil
  12. Yüzü eskidi, eski büyüsü yok artık

    YanıtlaSil
  13. inanılmaz tatlı bi yüzü var bu kızın elbisesi de gayet hoş görünüyor

    YanıtlaSil
  14. kolları nasıl çirkin?

    YanıtlaSil
  15. cokk güzell ama sanirim bronzlastirici sürmüs ayaklarindan belli :)

    YanıtlaSil