Kristen Stewart W dergisi Eylül sayısında

8/14/2011





Fotograflardaki hatun ki$inin Kristen Stewart oldugu dergi kapaginda yazmasa hayatta inanmazdim! Demek ki bu kizcagizin tek olayi incecik ka$lari ve ince ust dudagindaymi$. Onlari biraz kalinla$tirmi$lar. Birazda abartili goz makyajiyla ortaya Doutzen Kroes'in kucuk kiz karde$i cikmi$. Hep diyorum hanimlar, cirkin kadin yoktur, az makyaj vardir ;)

You Might Also Like

37 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Bu o kızsa.. Ben de bugün barbara palvin oluyorum. stop:)

    YanıtlaSil
  2. yuhhh demet evgar a benzemiş kadın...dur benide fotoşoplasınlar bende victoria secret a katılıcam seneye inş.!!!!

    YanıtlaSil
  3. Yok yok ben hala inananamıyorum sanırım. Vay be photoshop ve makyaj insanı nasıl değiştiriyor. Bence hep bu halini görelim.

    YanıtlaSil
  4. Makyaj nelere kadirmiş bir kez daha gördük. İşte bu yüzden makyajı seviyorum :)

    YanıtlaSil
  5. doğru az makyaj vadır..hatunda çok sexi olmuş ama.. :DD

    YanıtlaSil
  6. Bence doğal hali daha güzeldi.Bu hali aşırı abartı olmuş.

    YanıtlaSil
  7. kendi halide normalde çirkin değilki zaten.makyajla değişime uğramış sadece, çirkinken güzel olmamıs yani:)

    YanıtlaSil
  8. Bu resimlere baktıkça azcık hatun olduğunu hatırlar da o kopmuş halinden vazgeçer belki

    YanıtlaSil
  9. Şok geçirdim =) bu da ne? vayy bee hatta! çok seksi gözüküyo cidden!

    YanıtlaSil
  10. bu kız zaten çirkin değil sadece yaşıtlarına göre daha normal bizim gbi süs bebeği bır hollywood yıldızı değil,ama evet makyaj bıraz değiştirmiştir sankı daha dişileştirmiş bu kızda o potansiyel var yanı seksilik anlamında ama her zaman göstermıo diğerlerinden farkı bu ...

    YanıtlaSil
  11. bence son cümleni "Hep diyorum hanimlar, cirkin kadin yoktur, az photoshop vardir " şeklinde düzeltsek. Sadece makyajla değil olcak şey değil hatun bayağı bir değişim geçirmiş

    YanıtlaSil
  12. bencede doğal hali çok daha güzel. abartılı olmamak şartıyla makyajada evet...

    YanıtlaSil
  13. ben lindsay lohana benzettim onun esmer haline bu arada nerelerdesin canım ya kaç gündur seni bekliyoruz özlettin:)

    YanıtlaSil
  14. 3.fotoğrafta hafif türkan şorayımsı çıkmış :)

    YanıtlaSil
  15. mavi masal'a bende katıluıyorum. biz kızı obur hali ile sevmiştik bu tamamen başka bişi olmuş:)))

    kiraztadinda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. ben bayildim super goz makyaji ve super bir ruj. biri de beni boyle yapsin lutfen

    YanıtlaSil
  17. Kızı ilk kez beğendim desem..Böyle kalsın değişmesin bence :)

    YanıtlaSil
  18. Bu kızın tek sorunu kaşları ve duruşu.Yoksa çirkin bir kız değil kesinlikle.

    YanıtlaSil
  19. emel isimli yorumcunun yorumuna sonuna kadar katılıyorum Allahım bana bir photoshop sanatçısı ve makyaj artisti nasip eyle amin diyorum başka birşey demiyorum....

    YanıtlaSil
  20. Öyle olsun ya da olmasın ben kendisini çok beğeniyorum :)))
    http://cocoshtrend.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. taş gibi olmuş harbiden :D

    YanıtlaSil
  22. demet evgar'a benzemiş :)

    YanıtlaSil
  23. bu kızın saçları kötü normalde.cılız sönük.çok hoş olmuş.zaten o kadar da ucube bi kız da değil.

    YanıtlaSil
  24. demet evgara benzemiyor mu:)

    YanıtlaSil
  25. ne photoshop nede abartılı makyaj bence buz kız başka birisi yok böyle bişey inanılmaz..

    YanıtlaSil
  26. ayyy kristen stewart da mı,herkes mi üst dudağını şişittirir arkadaş yaa :)
    ben alessandro ambrossioyu bu yüzden seviyorum kadın üst dudağıyla barışık ince ama seksi görünüyo illa kalın olmak zorunda değil,kristen'ın o eski havası kalmamış ben begenmedim cık,böyle güzel değil demiyorum ama sıradanlaşmış kanımca...

    YanıtlaSil
  27. Genelde yaptığı sade makyajıyla abartısız bir şekilde daha güzel görünüyor ama burada da olağanüstü bir güzelliği var

    YanıtlaSil
  28. bu kızı da güzel gösterebildiler ya, artık herşey mümkündür gözümde :))

    YanıtlaSil
  29. Sanki, sihirli bir degnek degmis :) Cenesini bastan yaratmislar photoshop ile.

    YanıtlaSil
  30. çarpıcı ve güzel! beğendim.

    YanıtlaSil
  31. Lindsay Lohan'ın ikizi resmen!!!

    YanıtlaSil
  32. demet evgar diyorum,aammaa benden önce herkes demiş, yeni bir haber değilmiş yani! olsun ben diyim yinede,içimde kalmasın!

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  33. ben beğenmedim açıkçası doğal değil

    YanıtlaSil
  34. Çok aşırı photoshop ve makyaj yapılmış. Doğal hali çok çok daha güzel bence. Ben onun ince kaşlarını ve dudak şeklini çok beğeniyorum. Çok güzel bir kız. Makyaja , photoshopa hiç gerek yok. Ama kötü mü olmuş ? Olmamış. Böyle bile güzel.

    YanıtlaSil
  35. her türlü güzel kız off..

    YanıtlaSil