Miranda Kerr bebeğiyle

8/01/2011


Nasil guzel bir goruntudur bu boyle! Fit, bakimli, oldukca ho$ bir anne ve tombul yanakli sevimli bir bebek. Mukemmel!

You Might Also Like

17 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. hepsine katılıyorum ve şunu da eklemek isterim bebiş orlando bloom'a nekadar benziyo öyle..

    YanıtlaSil
  2. Doğumdan sonra böyle fit ve bakımlı olan hanımlara bayılıyorum :)Hepimize nasip olur inşallah :))

    YanıtlaSil
  3. tek istediğim yanaklarını ısırmak :D

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle örnek alınıcak bir tablo :)

    YanıtlaSil
  5. Bebek ayni babasina benziyor!

    YanıtlaSil
  6. ya bunlar bebek arabasıyla gezmezler mi hiç?
    o kadar zayıfken bu tosunu naısl taşıyacak?
    bir de bunların çocukları nasıl böyle rahat kucakta durur?
    bizimkilerin dna kodlamasında hata mı var acaba?

    YanıtlaSil
  7. Ben daha kilolarımı veremedim ya ühüühhüü:(((

    YanıtlaSil
  8. bunlarda bebek büyütmeye ne var allah aşkına abartmayın..hepsinin dadısı var sanki annesi birebir ilgileniyo..sen hazırlan süslen püslen eski hayatın devam etsin dadıda hazırlasın bebeğini eline versin..yapmayın allah aşkına...

    YanıtlaSil
  9. ilk defa birine bakıp iç çektim yahu :) ne güzel bir anne ne tatlı bebek :) şu an en olmak istediğim görüntü bu sanırım of miranda hiç yaşamadığım duygular yaşattın bana aşkolsun:)))

    YanıtlaSil
  10. bence bunlar reklam için 2 dklıgına alıyolar bebekleri kucaklarına ondan sora bidaha ne zaman görürler bilinmez hiç ilgimi çekmiyo böyle sahte karakterler...

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten çok güzel bir bebek maşallah anneye de bebişe de :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel bi kare gerçekten :) Hayran kaldım yaa..

    http://makyajseverr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Muhtemelen hamileliğinde de sadece birkaç kilo almış olduğu için sonrasında da fit kalmakta zorluk yasamamistir diye dusunuyorum :)
    Aslına bakarsak uzmanların hamilelikte alınmasını gerekli gördüğü kilo miktarı çoğu anne adayının aldığından daha az. Ama tabi ki bu zorlu dönemi kilo kaygısı yerine yiyeceklerin tadından zevk alarak geçirmek daha mantıklı gibi ;)

    YanıtlaSil
  14. Arkadaşlar 9 ayda gelen 9 ayda gider felsefesi ne kadar doğrudur bilen var mı?
    Kızım 6,5 aylık,umutla bekliyorum da...:)

    YanıtlaSil
  15. hamile kalmadan önce kaç kiloysanız o halinize dönersiniz.Bizim insanımızda hamileyken ye ye mantığı var.her bulduğunu yersen kilo alırsın.bende hamileyken kilo aldım. Herşeyden yedim ama öyle görmemiş obez gibide yemedim.gayet sağlıklı bir çocuk doğurdum ve ardından yemeğimde ağır bir azalma olmadan eski kiloma geri döndüm.Dadımız yok.Çocuğa kendim bakıyorum.Gezebiliyorum,eğlenebiliyorum.eskisi gibi yaşayabiliyorum tek farkı buna bebeğiminde katılması.Eğlenmek için,bakımlı olmak için dadıya gerek yok yani.Miranda çok hoş ayrıca

    YanıtlaSil
  16. Bebek babasının kopyası gibi görünüyor ama yanaklarını anneden almış sanırım

    YanıtlaSil
  17. oldukça güzel duruyor. bu kış modası çok farklı geldi

    YanıtlaSil