♡ Taking A Much Needed Break From Blogging ♡

8/21/2011


Bilen bilir, bloguma adeta a$igim. Her$eyine cok ozen gosteririm. Bugune kadar da gayet istikrarli bir guncelleme trendi izliyordum. Fakat bu aralar "garip" bir i$ + hayat temposu icindeyim. Programlarim aniden degi$iyor, surekli planda olmayan $ehir di$i seyahatlari cikiyor {ve ustune yine yeni bir $ehir degi$ikligi yaptim} derken haliyle dengem alt ust oldu. Uzun lafin kisasi bloguma "$oyle gecerken ugradim" tadinda geci$tirmelik yazilar yazmak {bu tempo surdugu surece} bana pek uygun gelmiyor. Cunku burasi ve 'SIZ' cok daha iyisini hak ediyorsunuz. O yuzden kisa bir kahve molasi verelim. Ben hazir oldugumda yine burada bulu$alim. Sizi seviyorummmmmmm ♥♥♥ Beni ozleyin :)

You Might Also Like

22 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. yaaaa lütfen sen yapma bari. benim de takip ettiğim blogların hepsi de arada bir mola veriyor bende bir blog sahibesi olarak uzun süre bir aram olmuştu ama sen lütfen yaaa seviyorum ben seni dinleniyorum sayfalarına bakarken . Lütfen kısa sürsün bu ayrılık.

    YanıtlaSil
  2. Kolay gelsin canım, zordur bilirim. Bir yandan aklın blogunda kalır, evdeki çocuk gibidir ;) Ama sevenlerin seni unutmaz merak etme, sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. yaaa seni özleyicez çabuk dön :(

    YanıtlaSil
  4. ya lütfen ara warme bn gerçekten blogunu çok seviyorum bilgisayarı her açtığımda yeni haberler warmı die girip bakıyorum lütfen ara werme

    YanıtlaSil
  5. ben anladım bir şeyler oduğunu esiden hemen hemn her gün 1 yada 2 şey atardım güncellerdin şimdi ise 2 3gün hatta daha fazla neyse eskisi gibi zman harcadığın çok çok girdiğin zmanlra geri dönrsin .

    YanıtlaSil
  6. bu kahve molasının uzun sürmemesi dileğiyle..sevgiler

    YanıtlaSil
  7. en sevdiğim bloglardansın, ara kısa olsun...seni çook seviyoruzzz

    YanıtlaSil
  8. iyi yazman senin iyi olmanla doğru orantılı, dilerim kendini iyi hissetmen uzun sürmez, biz buralardayız, özlemede ve beklemedeyiz ;)

    Ahu

    YanıtlaSil
  9. Seni özlicez hmde çok :/

    YanıtlaSil
  10. yaa olmaz ama yaa sınava hazırlanan öğrenci halimle bile sürekli girip bakıyordum bloguna :( seni özlicez...

    YanıtlaSil
  11. Bir kahve arası kadar bekleyebilirim sanırım. Ama daha uzun olmasın lütfen :(

    YanıtlaSil
  12. yapmış olmak için yapmaktansa, her zamanki özeni korumaya çalışman hem bloguna hem de takipçilerine verdiğin değeri gösteriyor zaten...özlemeye başladık bile çabuk dön :)
    www.trendyandfriendly.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. dönmeni sabrısızlıkla bekleyenlerdenim:*

    YanıtlaSil
  14. Umarım bu kahve molası uzun sürmez, sen geldiğinde biz burda olacağız.

    YanıtlaSil
  15. Iyi tatiller:)

    YanıtlaSil
  16. Iyi tatiller, seni ozliyceyiz:)

    YanıtlaSil
  17. İşte buna üzüldüm:(( Şu an içim bir hüzünlendi, benim ilk keşfettiğim blog salıncakta iki kişi, her postunu okudum keşfedince, geriey dönüp ve artık benim de bir blogum var, senin blogunu keşfetmesem şu an ne diğer blogları takip ediyor olacaktım ne de kendi blogum olacaktı. Birçok blogger için de durum böyledir sanıyorum. Çok özletme, kısa kısa da olsa yaz olur mu..

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. İşlerini hallet gel biz burda olucaz!! :)) Sevgiler,

    YanıtlaSil
  19. Çok severek takip ettiğim, ilk keşfettiğim ve blog açmamda vesile olmuş birisin canım... Umarım kısa zamanda geri dönersin, seni özleyeceğiz... :)
    http://not-sassy-but-classy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. Seni özleyeceğiz...
    http://cocoshtrend.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. Bir ara vermek iyidir..En azından enerji toparlarsın.. O zaman biz buradayız ve seni bekliyoruz :)


    www.disastyle.com

    YanıtlaSil