Vanessa Hudgens & Yeni Kısa Saç Modeli

8/08/2015






Vanessa uzun saclariyla oylesine butunle$mi$ki ilk baki$ta kisa sacli halini cok garipsedim. Saclarini tek hamlede bu kadar kisa kestirmesi bence oldukca radikal bir karar olmus. Buyuk cesaret ister. Iddiaya giderim ozel hayatinda kafasi bir seye bozulmustur, gidip hirsini guzelim saclarindan cikarmistir. Hangimiz yapmadik ki? :)

You Might Also Like

30 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. bence saçlar muhteşem, diğer her şey de çok hoş, ama ne o sandaletleri ne o ayakları beğendim, bi gariplik var sanki..

    YanıtlaSil
  2. Saçlarını oynayacağı yeni bir film için kestirdğini okudum. kimsesiz birini oynayacakmış.

    YanıtlaSil
  3. Benim bildiğim kadarıyla yeni filmi için istemeden de olsa kestirmiş... :) Ama bence bu kendisi için çok iyi olmuş çünkü artık Vanessa Hudgens denildiğinde aklımıza saçtan başka bir şey gelmiyordu. Yenilik iyidir ara sıra yapılmalı bence :))

    YanıtlaSil
  4. Bildiğim kadarıyla son filmi için saçını kestirdi..ama yine de radakal bir karar..

    YanıtlaSil
  5. benim de böyle radikal bir saç kestirme olayim olmustu ama kafam bozuk degildi, tek istedigim degisiklikti... bence mükemmel olmus!!!

    YanıtlaSil
  6. ayhhh berbatt bee :(( çok güseldi halbu ki:((

    YanıtlaSil
  7. Film rolü icin kestirmis ;) pismanmis zaten
    Pisman olmakda haklida bence, kisa saci yakistiramadim ....

    YanıtlaSil
  8. özel hayatıyla ilgili bir sorun değil.yeni filmi için kestirdi

    YanıtlaSil
  9. yeni rolü için kestirmiş sanırım:)

    YanıtlaSil
  10. özel haytıyla ilgli değil yeni filmi için kestrdi saçlarını

    YanıtlaSil
  11. Saçlarını kestirmesinin nedeni yeni filmi..
    http://justjared.buzznet.com/2011/07/15/vanessa-hudgens-gimme-shelter-makeover/

    Kendisi de yeni saçları için şunları söylemiş: "I’m still getting used to it. Honestly, I kind of feel like a soccer mom, but we’re going to let that go. There’s nothing wrong with soccer moms, but I’m only 22! I grabbed the scissors and started cutting my actual hair and then my director decided that he was going to grab the scissors. He grabs a chunk of my hair and just chops it,”

    "Hala alışmaya çalışıyorum. Dürüst olmak gerekirse kendimi "soccer mom" gibi hissediyorum. -Soccer mom, bizdeki tipik ev hanımı gibi bir şey-. Tabiki soccer mom olmakta garip bir şey yok ama daha 22 yaşındayım. Makası alıp saçlarımı kesmeye başladım ama sonra yönetmen makası almaya karar verdi. Saçımdan bir tutam aldı ve öylece kesiverdi"

    YanıtlaSil
  12. Saçtan ziyade kombin tam bir rezalet olmuş bence ..

    YanıtlaSil
  13. Bence imaj çalışmasıdır.. Yeni bişeylere başlayacaktır bu yüzden bilindik görüntüsünü terketmesi gerekiyordur diye düşünüyorum.. Genelde Hollywood yıldızları yaşları ne olursa olsun görüntüleriyle ilgili öyle tek başlarına karar verip kafalarına esen şeyi yapmazlar... Bikaç güne öğreniriz bakalım :))Bence yakışmış da, yüzü güzel ya, kaldırmış kısa saçı..

    YanıtlaSil
  14. GÖRÜNCE KESTİRESİM GELDİ YA :(

    YanıtlaSil
  15. Yeni filmi için kestirmiş.. :)

    YanıtlaSil
  16. Bence iddiaya girme çünkü yeni filmi Gimmie Shelter için kestirdi saçlarını:)Bence kısa saç daha çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
  17. Aslında ilk başta olmamış gibi geldi ama sonra bakınca yakışmış sanki :)

    YanıtlaSil
  18. Bu kız hala kim olduğuna karar veremedi bence.

    YanıtlaSil
  19. nerde eski vanessa bu halini hiç beğenmedim zaten bu kızı hiç sevmem

    YanıtlaSil
  20. İnanamıyorum! Saçlarını en beğendiğim insanlardan bir tanesiydi, bunu yapmamalıydı kesinlikle...

    YanıtlaSil
  21. okuyucularim magazini benden cok daha iyi takip ediyor, supersiniz. artik salincakta2kisi'ye misafir yazar almanin zamani geldi sanirim :)

    YanıtlaSil
  22. Çok sevimliydi. Şimdi de çok kadınsı :)

    YanıtlaSil
  23. Bu kızı pek beğenmiyorum.Ama uzun saçlı hali gerçekten daha iyidi.

    YanıtlaSil
  24. yeni film için kestirmiş onu biliyorum ama olmamış o kesin,,,

    YanıtlaSil
  25. aslında ben beğendim. büyük bir değişiklik olmuş. uzun saçları onunla bütünleşmişti ancak bana hep aynı geliyordu, şu high school cici kız hallerinden gına gelmişti. bende böyle modellerde kestirmiştim. sevimli görünüyor.

    YanıtlaSil
  26. kisa sac daha olgun göstermis. Yakismis...

    Blogunu cok seviyorum ve hep takip ederim.

    Buda benim Blogum. Ziyaretlerinizi bekliyor :)
    http://howimetyourblog.blogspot.com/

    (soguk) almanyadan selamlar
    HImyB

    YanıtlaSil
  27. O değil de ben takılardan tek hamlede kaç dakika da kurtuluyor onu merak ettim :))

    YanıtlaSil
  28. elbise çok tatlı bende öyle düğümler atmayı seviyorum da takılar fazlamı fazla

    YanıtlaSil
  29. benim saçlarım çok uzunda bende vanessa gibi kısacık kestirssim :D (saçlarım kalçalarımdaydı :P )

    YanıtlaSil