Yaz günü kazak giyebilmek...

8/05/2011


Fotografi gorunce "nasil yani?" oldum.

Bu sene yildiz deseni moda diye yildiz desenli kazak mi giymek gerek ey Ashley Tisdale ?

You Might Also Like

13 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. TRAJEDİ diyorum, susuyorum :)

    YanıtlaSil
  2. sanırım çok sıcak değil arkada fotoda görülen bayan da üstüne hırka giymiş :)

    YanıtlaSil
  3. Yok artık bildiğin abartı yani

    http://kendincee.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. ben de bu tepkiyi vanessa hudgens'in kardeşi stella'da kalın bir şapka gördüğümde vermiştim. ashley'i de gördükten sonra oraları sanırım bu kadar sıcak değil yorumunu yapmak zorunda kaldım. hava nasıldır bilmiyorum ama yıldızlı kazağı bence hoş :)

    YanıtlaSil
  5. kazak ta, kazak olsa da, giymiş olsa..

    YanıtlaSil
  6. hadi soğuk diyelim, altında niye pantolon falan yok, ayakkabısı açık bi model. komik bir görüntü:)

    YanıtlaSil
  7. Cok tuhaf bulmadim, bazi alisveris merkezleri ve havaalanlari klimanin dozunu kaciriyor.

    Bu tarz kazaklari mevsim urunleri arasinda goruyorum, dolayisiyla giyildigi mekan onemli.

    Londra'da bazen biz de yaz gunu kazak giyiyoruz.

    YanıtlaSil
  8. bacakları neden öyle?!

    YanıtlaSil
  9. ya orda çok üşüdüm bide altıma pantolon geçiriyim demiycek heralde kazakta sıcacık bi kazak gibi durmuyo ayrıca biraz soğuktur hafif esiyodur çıkarıp giymiştir gerçekten haavaalanı vs yerler soğuk oluyor hem gittiği geldiği yeri bilmiyoruzki belki yazları ılıman geçen yada havası karışık olan biyer yada sıcak bi yerden soğuk bi yere geldi aman yaa onu bunu bırakta ayakkabılarına bittim <3 :)

    YanıtlaSil
  10. Amerika'da olduğumdan iyi biliyorum özellikle Los Angeles, Seattle gibi şehirlerde bir günde dört mevsim yaşanıyor. Dışarı çıkarken mutlaka sırt çantası alıyorum yanıma. Kazaklarımı hala giyiyorum. Bir de hava alanı, market gibi alanlarda klimalar aşırı derecede çalışıyor. Bu yüzden ben kazak giydiğini görünce hiç şaşırmadım.

    Keza ben daha 2 gün önce üst üste kazak, ceket, şalla dışarı çıkabildim.

    YanıtlaSil
  11. Bu kız bana hip itici gelmişti,artık tamamen itiiiici :))
    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil