Yıldız Desenli Elbise ☆ Nicole Scherzinger

8/08/2011



Nicole Scherzinger sezon trendi yildiz desenli $ifon elbisesiyle ne kadar ho$ gorunuyor! Sac modeli, makyaji ve aksesuarlari goruntuyu tamamlami$. Siz ne dersiniz?

You Might Also Like

25 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. yıldızları çok seviyorum. ayrıca nicole de çok hoş kullanmış beğendim oldukça..

    YanıtlaSil
  2. ben de rujunu çok beğendim, hangi markanın acaba?


    http://www.kirmizisarapkadehi.com/

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım ben :)
    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. saçlarını toplasa sanki daha iyi olurdu :)

    YanıtlaSil
  5. Çok şık ve zarif görünüyor :)

    http://kendincee.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Selam yıldız desenlerede alışacağız desene :)

    YanıtlaSil
  7. bu kadın hepsi cemreye benzemiyor mu sizce? ayrıca elbisenin kemer bölümünü beğenmedim yinede hoş saylılr

    YanıtlaSil
  8. Harika görünüyor. Elbisesi çok güzel.

    YanıtlaSil
  9. nihayet :) bi hanim hanimcik giyinebilmis :) cok hos duruyor ...

    YanıtlaSil
  10. Çok beğeniyorum bu kadını. Fiziği mükemmel, yüzü de öyle. Yine çok çok beğenerek baktım resimlerine. Ahh..:)

    YanıtlaSil
  11. sankı nıcole dııl gıbı cokmu zayıflamıs anlamadımmm

    YanıtlaSil
  12. saç elbise makyaj çok güzel olmuş ve çok çekici görünüyor ..

    bu arada da neden bacakları çizgi çizgi kimse buna dikkat etti mi? :))

    YanıtlaSil
  13. bu kadına bayılıyorum lewis hamilton'ı da kaptı zaten :)ama tek kusuru kaşları fazla ince ve uzun sanki eskiden böyle değildi???

    YanıtlaSil
  14. Yıldız desenini bende beğeniyorum.Saç modelini ve aksesuarlarınıda beğendim =)
    http://www.modakurabiyeleri.com/

    YanıtlaSil
  15. kemer elbiseyi basitleştirmiş.

    YanıtlaSil
  16. bişi demeden geçemicem şimdi kedi erişemedigi cigere mundar dermiş gibi olacak bu ama :) elleri ne kadar çirkinmiş. çizgi filmlerdeki cadıların elleri gibi

    YanıtlaSil
  17. görsellerin cooook büyük boyutlarda ve tam sayfaya sıgmıyor. blogunu takip etmek güclesiyor. boydan resim koyuyorsun ama biz hic kimseyi boydan göremiyoruz 2-3 parca halinde takip ediyoruz. boyutlara dikkat

    YanıtlaSil
  18. çok şık görünüyor beğendim:)

    YanıtlaSil
  19. haftada bir bişey paylaşmaktan vazgeç.

    YanıtlaSil
  20. Bu kadin çöp torbasi giyse yakisir bence :-))

    YanıtlaSil
  21. http://www.marziofiorini.com.br/ bak ne buldum...;)

    evlat-ozlemarsoner

    YanıtlaSil
  22. bu elbisenin aynısının lajivert ve maxi olanını kep törenim için bana dikmişti ablam hem de toplam maliyeti 10 tl bile değildi :)))

    YanıtlaSil
  23. Ben de çok beğendi. Zaten şu yıldız trendine pek bi bayıldım :)

    YanıtlaSil
  24. bu yıldızlı elbisenin aynısını enmoda com da gördümm :) hem de çok uygun bi fiyata!

    YanıtlaSil