Blogger Buluşması

10/16/2011


Özge'yle aylar önce bir güzellilk merkezinde (yaglarimizi eritmeye calisirken :)) karşılaştık. Sohbet sohbeti açtı ve nihayetinde bloğumun takipçisi olduğunu öğrendim. (o zamanlar Ozge sadece blog okuyucusuydu, blog yazari degildi) Telefonlarimizi aldik ve o günden beri iletişimi koparmadık. Bugün de nihayet bir firsatini bulup kiz kiza bir bulu$ma ayarlayabildik. Elbette Turk kahvesi keyfi yapildi, ustune falıma da bakıldı. Ozge'nin tatli minik adami Ege Batu minciklandi. Daha ne isterim? Ohhh misss!!! :))

Ozge'nin blogu burada. Bu yetenekli ve becerikli hatunun elinden enfes $eyler cikiyor. 'Takipte olunasi bloglar' listesine alinmasi $iddetle tavsiye edilir.

Peki ya sizler? Cok, hem de pek cok ozlendiniz!! "Tell the girls that I'm back in town" ;)

You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Blog bulusmalarini herzaman cok seviyorum, sanaldan gercege yansiyan bu arkadasliklar blog tutmanin en güzel örnegi cünkü ;)
    Arkadasliginiz cook uzun süreli devam etsin insallah :)

    YanıtlaSil
  2. banu ilk fırsatta yeniden! :)

    YanıtlaSil
  3. Özge'yi takipe aldım. :))
    Ne güzel olmuş buluşmanız...
    Ama Banu ablacığım , her seferinde o güzel yüzüne çiçek böcek kondurup güzelliğini sansürlemek zorunda mısın ? :))) :P

    YanıtlaSil
  4. Ohhh süper keyif yapmışsınız :) madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Böyle güzel tesadüflere bayılıyorum işte :) Gününüzün güzel geçmesine çok sevindim Banu :)

    YanıtlaSil
  6. özlemiştiiim..
    alışık değilim uzun ara vermenize, merak etmiştim..
    umarım herşey yolundadır,bir tatsızlık mı sezdim bana mı oyle geldi..umarım bana öyle gelmiştir..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. ahhh, bu arada sevgili Banu, sizden bir tavsiye isteyeceğim,mümkünse..
    30 yaşındayım ( 29 ) ve bir göz kremine ihtiyacm var..
    sebamed,nivea,cosmed'in tester'larını denedim, çok kararsız kaldım..sizin ürün bilginize güveniyorum..bu yaş için,ne kullanmalı, dogal kayısı yagı mı, bir kreme başlamak mı..renkli gözluyum ve sureklı kısarak bakıyorum gozlerımı,kırısıklar başlamış bile:(( sizi yormaz isem,tavsiye isterim..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Hoş geldin banucuğum..İyi ki geldiiiiiiiiiiiiiin:)))))))

    YanıtlaSil
  9. Çok özlendiniz Banu Hanım, ve hoş geldiniz.
    E, sık sık yazarsınız artık umudu taşıyorum ben kendi adıma.
    Sevgilerimle.
    Magrat

    YanıtlaSil
  10. yazilarin arkasindaki gercek insanlari tanimak cok güzeldir eminim, ama siz "normal" tanismissiniz sayilir, en azindan senin acindan ; )

    YanıtlaSil
  11. ooooo..hoşgeldin Banu'cuğum,postlarını ve seni görmek ne güzel böyle,ben de seni çoook uzun zamandır takip edenlerdenim,hatta ilk zamanlarından bu yana,US zamanlarından beri :) blogundan çok şey öğrendim,çok ilham aldım,özellikle de evlilik dönemi, düğün arifesinde :)
    Şimdi ben de bloglandım,ziyaret etmek istersen ben de beklerim :)
    Bu arada ne güzel bir hatunsun sen ya,bunca zaman boşuna saklamışsın yüzünü,daha çok fotoğraf,ne giydim postları da çok güzel olabilir :)
    Çok öpüyorum seni.
    Sevgiler, :)

    YanıtlaSil
  12. Sizin blogunuzdan calistigim donem o kadar faydalandim ki anlatamam. Sunumlarimda hep blogunuzdan ilham alirdim. İyi bir bloggersiniz. Tebrikleeeer. Bende beklerim ...
    Biranne-birbebek.blogspot.com

    YanıtlaSil