Yaşam Belirtisi

10/15/2011




Sanirim hic bu kadar uzun bir ara vermemistim. Ben bile kendime inanamiyorum. Ama bir kez uzaklasinca ister istemez mesafe giriyor araya. Sogukluk demeyelimde farkli bir km hesabi... E-maillerinize-mesajlariniza bile yanit veremedim. Ne olur beni bagislayin. "Gozlerde kalp gibidir" diyor ya Elif Safak. Gormeyince unutur! Bu da onun gibi bir sey iste. Gormeyince unutuluyor... 

Ama gariptir... bu yagmurlu ve soguk cumartesi sabahina uyanir uyanmaz buraya ko$mak istedi canim. Eski, her sirrimi bilen ama uzun suredir gorusemedigim bir dostumla bulusma istegi gibi... Kahvemi aldim elime. Google Reader'imi actim sizleri okuyorum bir suredir. Benden yana da paylasacak ne cok sey birikti bir bilseniz. Belki uzun uzun anlatirim bir ara. Belki yine cumlelerin arasina gizlerim hislerimi, sadece dikkatli bakan gozler okusun diye... 

Simdilik boyle kisa bir giris olsun. Ben yine ugrayacagim. 


You Might Also Like

26 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Özledik ama seni ve kalemini.Fotoğraflarda çok güzel görünüyorsun...

    YanıtlaSil
  2. tekrar hos geldin banu ablacım.. bekliyorum,dinliyorum anlatacakalrını :)

    YanıtlaSil
  3. Banu'cum yine gittin mi?
    Çoookk özledik seni ve yazılarını..
    Bizi unutma ;))
    Sen hep aklımızdasın!!

    Alev

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldin, dilerim bir daha hiç gitmezsin:)

    YanıtlaSil
  5. HOŞGELDİN =) yaklaşık 2 ay oldu yazmayalı. Sabırsızlıkla yeni yazılarını bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldin=) çok güzel çıkmışsın fotoğraflarda =)

    YanıtlaSil
  7. aaa ilk defa resmini koymuşsun çok sevindimm:)

    YanıtlaSil
  8. Tesadüf eseri sayfan açıldı tam yazmamıştır diye kapatıcakken bi baktım post atmışsın:) oh be sonunda diyorum çok özlemiştim yazılarını. Tekrardan hoş geldin banu abla:)

    YanıtlaSil
  9. Çok özlendin bilesin Banu! :) Günümü güzelleştiren bir post oldu yazın :)

    YanıtlaSil
  10. parlak hirkan harika! nereden aldin?
    dondugune sevindik:)

    YanıtlaSil
  11. Cok hos ve fit gordm seni Banum cok da ozlemisim hosgeldon ;-) daima sevgiyle .Nurdan acar

    YanıtlaSil
  12. İlk defa fotoğraflarını koymuşsun.
    Bence hep yaz ve hep fotoğrafını ekle..

    YanıtlaSil
  13. özledik gerçekten :) ama fotoğraflar çok iyi olduğunu kanıtlıyor banu ablacım kendine çok iyi bak bu ara da ben seni kola sevmiyor diye hatırlıyordum sanki

    YanıtlaSil
  14. Hoş geldin Banu ablacığım ,
    sen yokken herkes nerdesin diye eleştirmiş... İnsanlara peşin hüküm vermek kolay. birçok kişi keyfine baktığını, sadece istemediğin için bloğuna girmediğini düşünmüş olabilir. Burası sanal ortam... biz sadece paylaştıklarına şahit olabiliyoruz... Fakat hayatına değil. Sanırım şehrini bir kez daha değiştirmiştin. Belkide hayatında başka şeyleride değiştirmiş veya zorunda kalmış olabilirsin. Belkide sağlık , aşk , iş , ailevi mevzularla alakalı sıkıntılı dönemlerde olabilirsin... Belkide kişisel olarak buhranlı bir dönem atlatmış olabilirsin.neticede herşey insanlar için... Bu olumsuz şeyler olmamış olsa bile sırf istemediğin , kafanı dinlemek istediğin içinde girmemiş olabilirsin... .Böyle olsa bile bize laf düşmez ki... Sen yokken yorumlarda kimse 'neyin var insallah herşey yolundadır, yazmak zorunda değilsin yeterki herşeyin yolunda olsun' diye hayrını düşünmemiş. İnsanoğlu ne kadar basit bakabiliyor herşeye... Kimi zaman çok sevdiğimiz bloğumuza bile bakmak istemeyebiliriz onca şey arasında. Ki hergün ya da birkaç günde bir birşeyler yazmak zorunda değilsin... Kimse neden yazmıyorsun diyemez. Dememelide... Seninde bir hayatın , ailen var. Anlayışlı olmalıyız... Fotoğraf koymana çok sevindim. Sık sık seni görebilsek ne güzel olur <3 seni seviyorum Banu abla herşey gönlünce olsun , lütfen insanların acımasız , bilinçsiz , art niyetli eleştirilere önem verme.

    .... X&o.. Rumeysa ;)

    YanıtlaSil
  15. Hosgeldin Banu ve de bu kadar uzun gitme! ;)

    YanıtlaSil
  16. İspanya'ya mi yerlestin yoksa? :)
    Umarim iyisindir ve her sey yolundadir, biz sabirla donmeni bekleriz :)

    YanıtlaSil
  17. Armani saatin gozumden kacmadi !! (:

    YanıtlaSil
  18. NuNu; cok tesekkur ederim canim, bende sizi cok ozledim, emin ol..

    latifenin kazani; hosbulduk tatlim. artik eskisi kadar sIk guncelleyemesemde bu kadar uzun ara vermemeyi planliyorum.

    flame; gittim geldim canim. sizi unutmam mumkun mu?

    minder; hosbulduk, ne guzel bir dilek :)

    28300 EF: bende yeni yazilar hazirliyorum, yoldalar, az kaldi :)

    moda kurabiyeler; hosbulduk ve tesekkurler :)

    begm; evet bu sefer degisik olsun istedim :)

    Luna; hosbuldukkkk. banu abla diyorsunuz ya bana, mest oluyorum :)

    adasehir; ah iste bunu duymakta beni cok mutlu etti, cok tesekkur ederim..

    beyza; hirka mango'dan. donmek guzel :)

    nurdan; eh evet, 5 kilom vardi ya hep fazlalik, kurtuldum onlardan :))

    nefes; elbette, ara sira eklemeye calisirim yeni fotolarimi..

    citirti; kolayi ben icmedim tatlim, arkadasimin kolasi ama sisenin uzerindeki yazi sekli hosuma gitti sadece :)

    operadaki lamba cini (rumeysa); canim, yazdiklarini kelime kelime okudum. Ne bir tek harf ekleyebilirim, ne de cikarabilirim. kalemine saglik. bende seni cok seviyorum canim, sevgiler gonderiyorum.

    nazo; gitmemeliyim bencede :) ve hosbulduk canim...

    AnaT; yok canim, gittim geldim. benden yana hersey yolunda, sadece gereksiz bir yogunluk icindeyim :))

    Adsiz; Cok dikkatlisin :)

    YanıtlaSil
  19. Merhaba banucum, blog alemini ilk seninle keşfettim ve ilk defa senin blogunu okumaya başladım bu yüzden benim icin yerin apayrı . Uzun süredir merak ediyordum seni neden yazmiyor acaba falan diye, iyi ki geri dondun. Dondugune cok sevindim. Fotolarda çok güzel çıkmış :) sevgiler!

    YanıtlaSil
  20. gozler aradı gönüller özledi. yediğin içtiğin tapaslar senin olsun ispanya modası ne alemde haberleri bekliyoruz-m yani ;)

    YanıtlaSil
  21. Geri donmene sevindim Banu.. ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  22. özlemiştikkk walla:))hoşgeldin

    YanıtlaSil
  23. sizi takip ediyordum ve ilk defa gördüm ne kadar güzelmişsiniz .sizin kalitenizde olan bir de just make up vardı ona ne oldu biliyor musunuz peki...
    http://livelylive.blogspot.com/
    çakıl

    YanıtlaSil
  24. Selam Banu, cok ama cok güzelsin.

    YanıtlaSil
  25. blogger depresyonu falan gibi birsey belki ; ) iyikide geri gelmissin bence, cok harika görünüyorsun : )

    YanıtlaSil
  26. Mango hirkanin rengi tam olarak nedir acaba?

    YanıtlaSil