Kolay bir örgü atkı modeli ♡

11/20/2011


"Orgu mevsimi acildi - ya$asin diyenler kulubune" hosgeldiniz! 

Soguklar basladi ya! Hic bir zaman takamayacagim kadar cok atki, evlere sigmayacak kadar abarti battaniye vb orme calismalarim basladi! Artik arkadaslarimda ali$ti, her sene yilba$inda benden ne hediye alacaklarini iyi biliyorlar; atki ya da battaniye, veya her ikisi :)

Bu modeli cok seviyorum. Ormesi yumo$ yumo$, takmasi sicacik. Resimlerle yapilisi burada anlatiliyor. Enjoy!

You Might Also Like

12 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. hasta hasta kalkıp vizelere çalışmam gerekirken dur bir bakayım neler var neler yok dedim ve yazını görünce çok mutlu oldum bir an geçen bütün kışım postlarını okumakla geçmişti =)
    ben de örgü örmeye bayılıyorum hem benim gibi her an donma eğilimli birini sıcak tutuyor =) hem stresimi alıyor hem de bir şeyler başarmış hissediyorum kendimi ehh çok profesyonel olmayınca da atkı kurtarıcı oluyor =))
    pek güzel görünüyor yani koydum aklımın bir köşesine.
    çok sağol; paylaşımın ve tatlı yazıların için!

    70s and Today

    YanıtlaSil
  2. banucum selam!

    ravelry diye bir orgu platformu var biliyor musun? bir suru model ve yun yorumlari, tavsiye ederim... :)

    YanıtlaSil
  3. banu seni blog'uma bekliyorum!!!

    http://www.bernabozkurt.com/

    YanıtlaSil
  4. banucum ingilizcesini pek anlayamadim ornek aciklamasinda...acaba turkce olarak anlatabilir misin nasil yaptigini? tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  5. merhaba,
    bu modele bayıldım.ama benim ingilizcem yeterli değil,anlayamadım pek nasıl yapıldığını :)

    YanıtlaSil
  6. kısın en sevdigim 2 aksesuar, atkı-eldiven..

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    çok güzel olmuş:-)Peki hangi markanın hangi yününü kullandınız siz?

    YanıtlaSil
  8. Türkçe açıklama lütfen :) model çok hoş ba yıl dım

    YanıtlaSil
  9. Örgü örmeye bayılıyorum.Terapi gibi bir şey.Arabamın torpidosunda bile her daim bir örgüm var :) Bu modelide en kısa zamanda denemek istiyorum.


    İlk giveaway'im için bloğumu ziyaret edebilirsin :)

    Sevgiler
    Ahu

    ahuatesel.com

    YanıtlaSil
  10. bır de ben yapabılsem su orme işini ne kazaklar ne atkılar orucem ama denıcem sanırım bunu cok begendım :)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. ayy ama buna ben bittim resmeeen cnmm yaaa bnde buara takmıs durumdayımda bu senin ördüğünmü?

    YanıtlaSil
  12. Merhaba;Blogu ve yazıları bıraktığını düşündüğüm için aylardır girmiyordun... tesadüfen bu postunu gördüm,tekrardan takip etmek çok hoş...
    Atkıyı nasıl yaptığını,sayılarını,şiş numarasını vs.. video göndermeni bekliyoruz.İngilizce olması hiç olmamış.Çünkü Bu tarz örgü,dantel...elişi modeller türkçe bile olsa bazen okuyarak anlaması zor olabiliyor.

    YanıtlaSil