♡ mia ♡

11/08/2011


Sokakta aglarken buldugum bu ufaklik buyudu, serpildi ve guzeller guzeli bir kediye donu$tu. Ve tahmin edebileceginiz gibi biz ayrilamadik, kedi MIA hayatimiza dahil oldu... Yalniz ilginctir, MIA'li ya$ama geceli neredeyse 1 yil olacak ve ben O'ndan burada hic bahsetmemisim. Izninizle kendimi  birazcik kiniyorum. Ve bayraminizi kutlayip tatilime devam etmek icin kaciyorum. 

Opucukler ♥ Sevgiler

- Blog Sahibesi

You Might Also Like

15 Yorum - Yorum Yazmak icin TIKLA!

  1. Tanrımmm patilere bak pespembeeee! :)

    YanıtlaSil
  2. minik pembe burunlu, pek güzel bir prensesmiş Mia, öpüyorum kendisini burnundan:)

    YanıtlaSil
  3. inanılmaz tatlı bir pembe burunmuş bu!! <3<3<3

    YanıtlaSil
  4. diger kedilerin neredeler? umarim onlar da iyidir, mia cook tatli :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel ve çok şanslı bir kedicik Mia...Daha çok kedilerinin resimlerini paylaşmalısın bizimle tatlım..İyi bayramlar..

    YanıtlaSil
  6. kedi gibisi var mıdır ki:)şımarık sevgi pıtırcıkları onlar:) benim de 13 yıllık mercanım var , o da sokaktan:)miaya sağlıklı ve uzun bir ömür diliyorum tabi seninle beraber

    YanıtlaSil
  7. Cok tatliymis Miacik. Zuzu ve Paris nasillar? Onlardan hic bahsetmiyorsun, fotograflarini da koymuyorsun uzun suredir ozledik:)

    YanıtlaSil
  8. Çok tatlı ve ne şanslı bir kedicik!

    YanıtlaSil
  9. gerçekten çok ama çok tatlı pisicik..severim seni Mia.. =)

    YanıtlaSil
  10. evet daha çok kedi istiyoruzzzzzzz!!!!!!hatta herkes kedilere bayılsın istiyoruzzzz!!!!bu da pek güselmiş maşallah,öpüp koklayasım geldi sıcacık...

    YanıtlaSil
  11. merhaba cnm bende blogunu özge den keşfettim. yeni geldim aranıza bende 3 tane kedi baktım. kedi evde bakılması en kolay ve en yakın arkadaş gibi benim kedilerim anahtar sesini duydugu gibi gelirlerdi kapıya dibimden ayrılmazdı evlenince vermek zorunda kaldım iran kedisiydi en son baktığım. annem perdelerden ucusan tüyleri görünce kıyameti koparda:))

    YanıtlaSil
  12. ayyyy çok tatlı yaaa.bende istiyorummmmm...........

    YanıtlaSil
  13. benim ufaklığın adaşı Mia;)

    YanıtlaSil